Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har hørt og googlet at sædcellene kan lev alt fra 1-6dg i livmoren.. Jeg hadde sex ca 5-7dg før eggløsning..og har denne mnd hatt veldig vonde undelivssmerter, nesten som stikk og murring eller som om mensen er på vei.. Lurer rett og slett på om dette kan være tegn på graviditet..har 4 dg til forventet mens, og er superspent.. Lurer på hvor mange som har blitt gravid så lenge før eggløsning??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jepp- venninna mi hadde ett ubeskyttet samleie i en syklus, nemlig siste dag av mensen. Dvs på dag 7. EL kommer ca ved dag 14, så det var max uflaks for henne- som ikke ville bli garvid- at hun ble det. Men etter mye overveielse ville hun likevel beholde, og resultatet er ei jente på 7 år
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar..da er det vel en sjangs for at jeg kan være gravid da...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ble faktisk gravid med mitt 1.barn under besøk av tante rød, ingen dager er sikre vet du
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 JA! *stirrer ned på magen* Hadde sex 6 dager før el. Dette bør bli en bra unge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå