Musemor med tre søte små Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 3 uker etter MA og endelig EL, tror jeg iallefall. Har masse slim, og alle andre EL tegn. Deilig å være i gang igjen.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Så fint og høre du er på rett vei igjen......hvordan går det med deg, tenker på deg:) Jeg er også i EL dager for tiden, har ikke slått fult ut på monitoren ennå, men håper det begynner og stige i morgen tidlig:) Klem fra meg:)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2010 Tirilgirl/1MA + en i hjertet: Utrolig koselig at du tenker på meg. Det går fremover. Det har på en måte normalisert seg på et vis. Uansett, vi er klare for å prøve på nytt. Det må jo gå før eller siden. Lykket til med dere også ;-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 hei vennen. Så flott å se at du har fått el igjen. Gikk 3 uker med meg og før eggløsninga kom, men fikk ikke ordentlig eggl.slim før etter 3 mnd, og d var jo da jeg ble gravid!! Håper det går raskere med deg. Håper å se deg snart hoppe over på neste trinn, og da skal jammen med spira di få lovå sitte i 9 mnd!! Tenker masse på deg. Stooor klem og tvi tvi!
sister wanted Skrevet 16. februar 2010 #5 Skrevet 16. februar 2010 Så flott! Du er heldig, synes jeg. ) Venter og venter selv etter MA og utskraping 30.12. Ingen sikker EL og ingen TR på meg foreløpig. Håper jeg snart kan slå følge med alle dere andre som sliter over på 1. trimester. )
J -76 Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Lykke til! Håper du får raskt klaff igjen :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2010 Så søte dere er ;-) J-76 utrolig hyggelig at du stikke innom, savner deg............
engel81 - g08, g10 Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer! Så deilig å være i gang igjen. Selv venter jeg fortsatt etter MA i oktober... Skal til akupunktur neste uke, så satser på å komme igang igjen snart jeg og. Masse lykke til med prøvingen nå!
ღ askepott ღ Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Så flott - må bare henge meg på... Noen sier jo at en er ekstra fruktbar etter en har mistet, kjør på !!!! Kjekt å se at du har det bra, tenker på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå