*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 ikke uten min datter! grusomt virkelig!
Gjest irismor Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 For voksne eller barn. Som barn elsket jeg bøkene om Helen Keller, Thomas Alva Eddison osv.... Til voksne så er det verre har ikke lest så mange av de typen nå. Men en som gjorde inntrykk var Ikke uten min datter.
Ajam Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 Har lest den boken.. En sterk historie, som heldigvis endte godt Bøker til voksne ja
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 På cdon.com kan du søke på bøker og kategorien biografier der ligger det litt bøker
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Shantaram Helt grei på sengekanten
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Ikke uten min datter, ja - sterk bok! Idas dans Hva skal vi med stjerner nå?
Nullstress;) Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 om du går på biblioteket og ser etter bokklubben: virkelighetens verden. der finner du virkelige historier om ABSOLUTT ALT!!! helt utrolig mange "fine" bøker der!!!!! har grått og ledd meng en kveld til de bøkene altså!!
NormaJean Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 "Idas dans" er jo helt hjerteskjærende! Ikke en bok man bør lese når man sitter trikken for å si det slik..... Men fantastisk bra, anbefaler den veldig. Skrevet av en mor. Jeg husker veldig godt en bok jeg leste da jeg var ungdom som het: jeg savner deg, jeg savner deg. Ikke fra virkeligheten, men rørte meg veldig. Handler om en jente som mister tvillingsøsteren sin.
mor_til_Kristoffer Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 - Engelen på det sjuende trinn - husker ikke forfatter Drageløperen - husker ikke forfatter
Gjest irismor Skrevet 15. februar 2010 #14 Skrevet 15. februar 2010 Den blå sykkelen Christiane F Kjør meg til Slottsparken Haavik sin biografi er også fin og lese (gamle sjefsredaktøren i SE&HØR)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå