aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 jeg tok en test i ettermiddag og det ble et kryss med en gang! og det var et sterkt kryss, så jeg tenkte "holy crap"!!! og ble helt paff, så mens jeg ser på denne forsvinner krysset på testen mer og mer og etter 10 minutter så den helt negativ ut. den var sterk i 2 minutter, minsket seg men fortsatt sterk i 2 minutter og di resterende 6 jobbet den seg ned til helt negativt fra positivt ut av det mest ekstreme! er det noen som har opplevd dette????
Smurfemor ツ Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 hmmm....nei det har jeg ikke opplevd før...hadde tatt en ny test jeg!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Ta en ny test, kan hende den er ødelagt, hvis det skjer det samme med den så gå til legen for å sjekke hcg nivået ditt=) Lykke til!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 ja skal teste meg på nytt i morgen tidlig. Huff, jeg som akkurat har klart å komme meg inn i brudekjolen! men må jo sant sies også at det er jo hjertelig velkomment om det skulle være en liten spire der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå