Gå til innhold

Noen med få egg som har klart det...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i dag... Viste seg at det bare var to egg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meg selv, men jeg vet om ei som fikk ut to egg, det ene var godt nok til innsett og hun ble gravid på det ene egget :-) det er masse håp enda!!!

Krysser alt jeg har for deg! Klem

Skrevet

hei!:))

sist fredag 5 feb. var jeg på ul der fikk jeg sjokk og gikk rett inni det svarte hullet mitt og gråt hele den dagen og dagen etterpå...vårt 3 fersk forsøk dette....

beynte på en ny medisin denne gang med håp om bedre egg kvalitet...og kanskje noen fler...4 og 5 egg ut de andre gangen...

som sgat så var sjokket stort pluss at eggene var for små og slimhinne var bare 6mm! tekte at dette aaaldri kom til å gå:..

men fortsatte sammd dose 3 dg til og gleden var stor nåe jeg kom på ny ul og mine 2 egg var blitt stor og flott i str og slimhinnen perfekt str og over 10mm:))) gjett om jeg var glad!!:)

enda gladere når begge til og med ble befruktet!det var ett nerve pirrende døgn det der...:s

så nå på fredag insett dagen kom ventet 1 perfekt,firedelt egg på oss:))det andre var sluttet å dele seg...men vi trenger bare ett egg vettu;) men jeg ser veldig godt hva du føler nå ja...jeg sier det igjen...ikke for pingler dette gamet her nei!!:s

meeen vi vet jo ikke hvordan det går med oss her enda men har allrede bestemt at dette var gullegget vi....er på rd 3 i dag og har hatt mye vondt helt nederst i magen idag...svir og gjør vondt om en annen...men det ka være så mangt så har valdt å ikke være med på noe symptom jakt her inne denne gang,,,,blir så oppkavet av det føler jeg.....

det går som det går.....men hvor stor var eggene dine osv?

dette går nok fint skal du se;)

klem

Skrevet

Begge eggene var 16,5 og slimhinnen så fin ut sa han. Nevnte ikke tykkelsen. Var så forberedt på at det var mange så skuffelsen var stor. Blir noen spennende dager denne uka:-p.... Som legen sa: Det er bedre med to bra enn tjue dårlige. Trenger jo strengt tatt bare ett. Men hadde vært deilig å ha noen å gå på;-) Vi får krysse finga for at dette er gullegg:-D Godt å høre at det har gått veien med deg! Så blir det spennende å se om halvannen uke:-)

Skrevet

Jeg var inne i forrige uke, fikk ut 4 egg, 2 lot seg befrukte, men bare det ene var brukbart :( Begge var fem-delt på innsettingsdato, men det ene hadde 2 kjerner så de ville ikke bruke det.. (Er forøvrig noen som vet hva det betyr når de har 2 kjerner? Var så forfjamset at jeg glemte å spørre :) Så jeg er vel på rugedag 4 nå (eller 5 hvis man teller med innsettingsdagen) og klarer ikke å tenke på noe som helst annet! Trøster meg med at en her inne fortalte meg engang at hun hadde først fått 6 egg, så 16 tror jeg, uten at det gikk, så 3je gangen kom kun et egg og hun var sikker på at det ville aldri gå, men det var gullegget gitt.. ;) Så den historien tenker jeg på i disse dager :)

hilsen

Helene

Skrevet

JA! På det aller meste, på 2 tellende forsøk, fikk jeg ut fire, 2 ble befruktet og 1 delte seg som det skulle, og i dag er hun akkurat 19 mnd!

Det skal ikke mer til. :) Men jeg skulle veldig gjerne hatt noen potensielle søsken i frysern....

Lykke til!

Skrevet

Haha :D Akkurat som hos meg! Nå følte jeg meg veldig mer optimistisk :)

hilsen

Helene

Skrevet

Vi har klart det :o) Fikk ut 8 egg, men visste på forhånd at de fleste var små og umodne så legen regna ikke med at det ble mer enn toppen 4 som var av bra kvalitet. Men av de 8 var det bare 2 som ble befruktet, og bare 1 delte seg. Nå er jeg 19 uker på vei med ei lita jente. Så for vår del var det virkelig gullegget, og vi trengte ikke mer enn det ene :oD

Skrevet

Det eneste skumle med få egg er hvis ingen blir befruktet. Men får trenger kun ett egg! Får du 2 bra egg, er det mer enn 10 egg med 5 dårlig befruktede :-)

Vi ble ivf-gravide i -07. Hadde 10 egg ut, men kun ett perfekt 4-delt. Og det ble til vår fantastiske gullklump!

Skrevet

Melder meg inn i TO-EGG klubben!

Har vel aldri hatt så dårlig utgangspunkt.(5-8)..legen så fire på UL men det var bare tre follikler og i en ingen egg...

Ble helt satt ut..

begge eggene ble befrukta...ikke strålende kvalitet...men begge satt tilbake...

Så nå håper jeg ett eller begge eggene skal vise fingern til verden og bevise at to er alt som skal til...

TØYSEKROPPEN vi ligger ganske likt i løypa...

Hvor var det du holdt til???

Skrevet

hei du!!:)

se det ja...to inn og greier;) håper de viser fingen så det holder!!!!!:)))

blir så bra så...skal se det klaffer for oss begge denne gangen...

vi er ganske likt i løypen ja;)rd4 på meg idag:)holder ti hos hausken vi:)

Skrevet

:-)

Sendt PM

Skrevet

Ellers nemnte legen min at det er det man sitter igjen med til slutt som gir en graviditet....uansett om man starter med 12...8...eller 2....

SÅ DA SÅ!!!

Skrevet

ja vet du det tenker jeg også...spiller jo ingen rolle om jeg hadde 4 og fem sist når det til syvende og sist bare var to middels gode og sette tilbake...nå fikk jeg "bare" 1 men det var perfekt:)

SÅ DA SÅ!!!;) du har pm;)

Skrevet

heia..

etter uttak og befruktning, hadde vi kun to egg igjen..

Disse ble satt inn, og jeg er nå i uke 17 :-) men bare en baby inni der !

Masse lykke til !!

Skrevet

Hei Jollybaby :)

Vi har aldri fått ut mange egg.

Første forsøk, tre ut, to befruktet, begge inn, men negativ.

Andre forsøk, fire ut, tre befruktet, ett klarte seg, negativt

Tredje forsøk, fire ut, to befruktet, ett klarte seg og det var gullegget! :)

Jeg husker at jeg alltid var skuffet over antallet, men nå når det begynner å gå opp for meg at det har klaffet ser jeg at det er sant det de sier om at det viktigste er å bli gravid. Jeg tenker på dem som får ut mange, mange egg og går gjennom fryseforsøk etter fryseforsøk uten å lykkes. Håper at et av de få du får ut er gullegget som skal til for at du får en positiv test, masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...