vi3blir4 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Var hos gyn i dag pga småblødninger de siste dagene, men fant ikke noe blodansamling i livmor eller ved fosteret eller noe sånt. Han trodde at det kanskje kunne komme fra livmorslimhinnen. Fikk også heldigvis se et bankende hjerte som dunket med fin rytme. Han kalte det truende abort pga den blødningen, men skjønte ikke helt hva han mente med det. noen som vet? Er det stor sjanse for at jeg mister likevell pga blødningen? Trodde selv at jeg var 6+5 i dag, men ble satt til 7+4.
ellio Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 ja. tror definitionen på truende abort er: blödningar under svangerskapet samt att ultralyd visat hjerteaktivitet. Så bra at du fikk se et bankende hjerte;)
vi3blir4 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Ja, ble ganske lettet da men hvor lenge vil jeg ha ''truende abort'' egentlig? Er snart to døgn siden blødningen sluttet nå. Er det mye større fare enn ellers at jeg kan miste?
ellio Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Tror ikke det er större fara nu. Jag skulle pusta ut å ta det med ro
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 jeg hadde truende abort med gutten min, fikk beskjed om å ikke ha sex før etter uke 12 og at jeg skulle holde meg i ro og ikke løfte nå mye, det gikk supert når jeg følgte de rådene, hadde truende abort på desember også, men kan ikke ungå å løfte barne mitt å ligge mye i ro, er hektisk å være mamma. så det gikk ikke så bra da.
vi3blir4 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2010 Får jeg spørre hvor mye du blødde og hvor du blødde fra? Trist og høre at du mistet da hvilken uke mistet du i?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 jeg har mistet en i uke 7 og på desember i uke 9. de har aldri funnet ut hvor jeg har blødd fra. med gutten kom d ikke mere en i truseinnlegg som måtte byttes ganke ofte. den siste gangen så blødde jeg mere en en mens i 3 uker å var på 3 ul men alt var bra så plutseli ble jo dette en stor på kjenning til både meg og den spira jeg hadde. er nå kansje gravid igjen og fant det ut i dag på svaaaake tester og er bynt med rosa/brunt ut flod av å til så klart nå så kan det jo være etter el, eller det kan være festeblødning osv. men ser ting litt ann nå, har i allefall ikke tenkt å rope nå høyt før uke 12 denne gangen. jeg vil ønske deg lykke til og ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå