vekten desember baby Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Noen her som har slitt lenge, men etter bruk av pergotime så gikk det? Har prøvd i over et år uten hell, men har nå fått resept på pergo. Håper det skal gjøre susen. Erfaringer mottas med takk
K ♥ tærten Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Vi prøvde en stund og jeg slet med veldig lange uregelmessige sykluser. Ble gravid på første pergokur - den var dobbel Håper dere lykkes med litt hjelp
Seeya Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Ble gravid på 2 dobble pergotime kur prøvde i 1 år og 8 mnd før det klaffa...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Har et pergobarn på 2,5 år og er 11 uker på vei med pergobarn nr 2:)
Kilter Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Hei! Jeg har selv hatt uregelmessig mens grunnet PCOS, men jeg ble gravid etter første pergo kur. Var egentlig litt overrasket, for jeg hadde lest flere steder at det var vanlig med flere kurer. Lykke til!
Cat&Gullungene Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Vi prøvde i godt over ett år uten å bli gravide. Fikk Pergotime og ble gravid på første enkle kuren. Jeg har ingen kjente plager og tror også jeg stort sett har EL av meg selv. Veslejenta hadde vi ingen problemer med å lage, men denne gangen gikk det av en eller annen grunn ikke. Jeg har 28 dagers stabile sykluser. Jeg er supertakknemlig for Pergo!!! Lykke til!!! ;-) Klem
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 min datter ble til i en pergo-pause mnd. jeg fikk gå på det annen hver mnd, trengte bare 2 kurer da:)
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Min spire satt etter tredje forsøk på pergo
vekten desember baby Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2010 Takk for alle tilbakemeldinger. Har så lange sykluser, så går bare og venter på at mensen skal komme.Håper det skal hjelpe litt med å få stabilisert sykluslengden også. Skal starte på en dobbel kur så håper virkelig den skal sitte. Får bare prøve og ikke tenke så mye på det. Selvom man tenker det så er det ikke så lett. Men krysser fingrene på at det skal gå
Tæggen Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Hei! Jeg tok en "kur" nå i desember,og jeg ble gravid.. Det var kur nr. 3 som måtte til før alt gikk som det skulle. Vet ikke om det er bare var de pillene som gjorde susen da,har også endel med det psykiske vil jeg tro.. Mye av psyken bør være i "ro"... Kjenner flere som har blitt frustrerte pga manglende graviditet. Når de begynte og ta ting roligere,ble de gravide-inkl.meg!
Josefine85 Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Prøvde lenge å bli gravid, men det gikk aldri. Etter jeg sluttet på p-piller fikk jeg utrolig utstabil mens. Kunne gå alt fra 17-60 dager mellom hver gang. Fikk respet på dobbel kur pergotime og etter første kur ble jeg gravid:) Er nå 5 uker og 6 dager på vei, så får håpe det går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå