~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Har en thomastoget superüberfan så vurderer å gå fra mine prinsipper og kjøpe en thomas toget pysj. Noen tips?
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Tror ikke jeg rekker noen londontur før helga altså )
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Ebay. Billigere og større utvalg. Bruk co.uk-utgaven om du vil ha den relativt kjapt levert.
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Der var det jo masse. Takker og bukker )
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Flau innrømmelse her men jeg er ebay jomfru. Har bestilt en pysj nå og betalt med kredittkort via PayPal, det betyr vel at jeg er sikret mot svindel? Er det noe sånt at jeg må bekrefte at jeg mottar varen noe sted eller er det bare slik at de evt dekker ett tap for meg? *blond ebay jomfru her...*
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 De dekker evt tap, du behøver ikke bekrefte noe (men bør huske å titte innom profilen din på ebay og gi selgeren din vurdering når du har mottatt varen, ren høflighet). Har aldri hatt problemer med PayPal, men heller aldri benyttet meg av garantien.
~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar ) Da venter jeg i spenning på pysj og gleder meg til å se ansiktet til 2 åringen da han pakker opp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå