Gå til innhold

da blirdet morkakeprøve :(


vvv85

Anbefalte innlegg

huff..har vært på riksen for tredje gang i dag!!fikk svar på blodprøver og de sa jeg hadde en høy risiko for downs barn :(( sukk.. 1 av 97%. så nå skal jeg inn og ta morkakeprøve på onsdag og får da svar på prøvene neste uke..gruer meg så sinnsyk..er det noen her inne som har gått igjennom dette før?? morkaken min ligger foran på venstere side så blir nesten som en fostrevannsprøve (igjennom magen med nål) men er veldig skeptisk til att de skal stikke hull på fostersekken..men måman så må man!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda... Har skjøvet alle tanker på at noe kan være galt langt, langt unna. Aner ikke hva jeg ville gjort i din situasjon. Men man gjør det man må, det skjønner jeg. Ikke noen drømmesituasjon å skulle gjennom en morkakeprøve, men det er vel ingen vei utenom...

Hva er det som gjør at de sier risikoen for downs er høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt noen prøver enda............. Men skal til Trondheim i morgen for først og fremst UL. Men kan fort bli mere uten at jeg vet i dag!!

Hadde en senabort for nøyaktig to år siden i dag:-( Pga alvorlige missdannelser. Et veldig sjelden syndrom som skjer kanskje 1-2 ganger i året.

Men uansett så sitter jeg og leser gjennom en del papirer fra Trondheim. Der står at høg risiko er IKKE det samme som at det er noe som feiler babyen...... Husk dette, så skal vi alle krysse fingre for deg og den lille!!

Kryss gjerne fingrene for meg også................

er godt å vite at man har noen i ryggen................

Og de som tar prøven er garantert proffesjonelle og kan yrket sitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg løyg litt da jeg sa jeg ikke hadde tatt noen form for slik prøve. jeg tok fostervanns-test for 2 år siden. Men da visste jeg allerede at det ikke var noe sjanse for den babyen.

 

No har jeg kommet hjem fra Trondheim. Alt såg bra ut;-)

 

 

Tok blodprøve for dobbel-test som jeg får svar på senere. Men ellers ok............

 

Det hjelper med krysset fingre og tær.

Så no krysser jeg for deg og din dag i morgen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...