Triplet Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Er midt i uke 12 og har INGEN mage? Blir nesten bekymret. Særlig siden det er nr 3...forrige gang tutet den ut ganske kjapt. Ja, ja, kanskje denne lille luringen er litt beskjeden
Supermamm Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Med nr to kom ikke magen før jeg var mellom 18 og 20 uker, mens med nr en kom den rundt 15-16 uker. Alle svangerskap er forskjellig, hadde ikke bekymret meg om jeg var deg;)
Triplet Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Hadde stålsatt meg på at magen kom tidligere og tidligere for hvert svangerskap Får bare slappe av og nyte noen dager til i vanlige klær. Men helt ærlig håper jeg den kommer snart, graviditeten blir liksom ikke helt virkelig før magen kommer
anik25 Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 ikke noe mage på meg heller, er 12 uker på vei. og blir litt små beskymret når magen ikke kommer.. men er vist sånn det kan være:) min mamma hadde ikke mage før etter 6 månder med noen av oss jentene... håper magen kommer før det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå