Gå til innhold

Kan jeg gjøre dette? Konsekvenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sykt forelsket i en på jobben. Vi jobber på en meget formell arbeidsplass så flørting er ikke aktuelt.

Kan jeg si dette til han: "Kan du bare si til meg at jeg ikke har en sjanse og at jeg aldri kommer til å få deg? Jeg orker ikke gå å tenke på deg mer jeg må få deg ut av hodet mitt og trenger å høre dette fra deg"

Blir dette veldig dumt? Hva kan konsekvensene av dette bli?

Fortsetter under...

Skrevet

Om noen hadde sagt det til meg sånn helt ut av det blå så hadde jeg begynt å flire:D

Har dere flørtet? Føler du at det er noe der og at han kanskje føler det samme? Om ikke så burde du ikke si noe.

Haha, hoi hoi som jeg hadde flirt om noen hadde sagt noe slikt til meg uten at vi hadde flørtet eller noe :D!!!!

Skrevet

Jeg hadde før slutta i jobben enn å sagt det. Du setter både deg selv og ham i en potensielt VELDIG pinlig situasjon!

Da hadde jeg heller flørtet litt diskret. Tar han ikke hintet vet du at han ikke er interessert, tar han derimot hintet kan dere ta det videre UTENFOR jobb.

Skrevet

kan du ikke høre om dere skal gå å spise luns sammen en dag? vet ikke helt om jeg ville valgt å si det du skrev, begynn heller med noe positivt.

Spør om han vil være med ut å spise middag etter jobb en dag, eller senere på kvelden dersom dere ikke har mulighet å gå fra i lunsjen.

Skrevet

Hvis du er så direkte kan han ikke avvise deg uten at det blir pinlig både for ham og deg. Det kan fort bli så pinlig at minst en av dere må bytte jobb.

Skrevet

Jeg syns heller ikke at du si det rett ut til han. Som de andre sier, blir veldig pinlig.

Annonse

Skrevet

Er han enslig, eller opptatt? Eller har han barn fra tidligere forhold kanskje?

Det er sikkert bare søte drømmer som har tatt overhånd hos deg. Det skal noe til om dere skal holde sammen for alltid. Som en annen sa, dersom dere har et kort forhold kan det resultere i at en av dere må slutte i jobben.

Skrevet

Uansett hvor formell arbeidsplassen er, så er det alltid mulighet for småfløring og da ser du lett om han virker interessert. Vil du ikke flørte, så prøv å inviter han med på kaffe?

Synes det er så mange surmaga kommentarer her. Som da jeg skrev at jeg liker foreleseren min. Begynte med småflørting, og korte samtaler utenfor forelesningssalen. Deretter fikk jeg sms i helga, og da mente mange her inne at det var fylla som drev ham, og at han kom til å angre. I dag ble han faktisk med for å ta en kaffe i lunsjen, noe han aldri tidligere har vært.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hva skal jeg gjøre da?

Kan jo ikke be ham ut heller. Da blir det i hvert fall pinlig hvis han sier nei!!!!!!!!

Buuuhuuuuu!!

Hvordan kommer jeg over dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...