Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hvilken skal jeg velge.......hp til 3000,- En av de billigere til 2500,- som er rosa? Hva skal jeg se etter? Hva er viktig, hva betaler en litt ekstra for? Hva kan dere anbefale?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ingen som kan anbefale meg en grei mini bærbar?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har en fra Packard Bell. Husker ikke prisen, var ikke av de billigste, men jeg betaler ekstra for: Stor skjerm og stort tastatur + batterikapasitet (6-7 timer før jeg må lade) Er veldig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hva skal du bruker pcen til? Mange av de billige pcen holder kansje 1 års tid så blir de treige og ender opp me du bytter, en litt mer dyrere pc holder kansje 3 år så om du kjøper den til 3000 som kansje vil holde 3 år så har du spart en del penger...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Om du betaler ekstra for stor skjerm og stort tastatur heter det vel ikke mini, da heter det vel vanlig bærbar? Blir nok hp til 3000,- surfer og leiter. Men vil ha den liten, det er jo halve vitsen, har bærbarn, har stasjonær pc så vll bare ha en bitte liten handy til å gå på dib :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg kjøpte en hp pavillion til i underkant av 7000. Den er litt større enn de små netbookene, men likevel så liten at den går greit ned i veska. Tretten og noe tommer skjerm hvis jeg ikke tar helt feil... Når skjermene blir for små synes jeg det blir litt tungvint... Betaler ekstra for brukbar skjerm, litt større minne og prosessor og sånt, som jeg ikke har peiling på, men som sambo mener er nødvendig:) I tillegg har akkurat denne pcen et veldig behagelig tastatur, god touchpad, bluetooth og helt grei lyd (greit at høyttalerne ikke høres helt mekaniske ut...)
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 har en Hp mini pc til 3000,- å er fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå