Gå til innhold

Nå er jeg helt på tuppa her... Min mann har bestilt reise til Tyrkia, all inclusive, Pegasus Royal hotell... I Incenikum. Noen som kjenner til dette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønte ikke helt alt det der?

Er det mat på hotellet, eller er det på de andre hotellene man skal spise?

Er det Royal det beste for de små (2 og 5 år)...

Har bestilt begynnelsen av juni.

Åååå.... har allerde reisenerver... trives best hjemme :(

Men blir sikkert greit når vi bare kommer ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=128393

Inn og les om hotellet! Der finner du nok alt om hvor du skal spise og slikt. Når det er tre hotell som er bygget sammen, kan det hende dere bor i a og skal spise i c, men dette finner dere vel ut av på nettsiden. Eller kanskje mannen din, som har bestilt ferien, er den rette til å svare på dette??

:)

Skrevet

Åååååååååå heldigen! Der var vi i høst. Fantastisk!!! Jeg har aldri skjønt meg på de som reiser til syden og bare er på hotellet, men når vi var der så var jeg ikke uenfor hotellområdet en eneste gang :-)

Det er mat på hotellet. En svær spisesal med en kjempe buffèt tre ganger om dagen. Så finnes det et spisested for barna på toppen av et vannsklietårn, og så er det et spisested lenger mot det andre hotellet som dere også kan benytte. Diss spisestedene har servering til litt forksjellige tider, så blir du akutt sulten, så er det alltid et sted de har servering.

Royal er det som er best om du har små barn :-) Uteområdene er jo fantastiske, jeg har aldri sett på maken, så vi var helt i ekstase. Også ligger jo hoteller rett ned til stranda og den er også bra. Det er også bar på stranda, så blir du tørst så er det bare til å gå å hente seg det du måtte ønske.

Å jeg misunner deg altså! Jeg kunne glatt reist tilbake!

Skrevet

<Ååååå, tusen takk for svar. Er jo helt ødelagt her...

Er alt gratis? Is og alt?

Er det slik at det er resturant på "våres" hotel? Eller må vi langt av sted for å få oss mat?

... Fortell alt du kan komme på, så er du snill :) Er ikke spesielt glad i å reise... men det blir sikkert greit..

Var det lange matkøer?

Var det alt for mye folk der, i bassengene?

Vi reiser i begynnelsen av juni.

Takk for svar Piken :)

Skrevet

Kan jeg spørre, hvor mye regner man sirka i lommepenger....?

Skrevet

Det meste er gratis. Is selger de i isboder, men de får gratis hver dag i barneklubben. Ellers er alt drikke gratis, med unntak av spesielle drinker, og fersktpresset juice. Men vann, brus, vanlig juice, kaffe, øl, vin og brennevin er gratis. Resturanten som dere skal spise på er på "deres" hotell ja :-) Ikke langt i det hele tatt. Rett ved resepsjonen. Og det er to til spisesteder på uteområdet dere kan benytte.

Det var ikke matkøer, men vi var der en av de siste ukene i sesongen, så det var nok relativt lite folk. Men den resturanten er så svær at jeg tviler på at det blir noe problem. Det var kanskje litt antydning til kø i barene i resturanten, men alle var ikke åpne når vi var der. Tror ikke at kø blir noe problem.

Vi hadde bassenger og sklier nesten for oss selv. Som sagt så var det nokså i slutte på sesongen, og de fleste som var der var tyske pensjonister :-) Vi trengte ikke å skyndte oss ned på morgenen for å kapre oss solseng, det var så mye ledig at vi kunne ta det med knusende ro. Det var veldig rolig, lite støy og bråk, og det er jo ikke så rart når nesten alle var passert 60. Mye oppmerksomhet på barna ble det også :-)

Tror nok at begynnelsen av juni er en veldig fin tid å reise på. Ikke midt i høysesongen, så er nok mye pensjonister da også. Også er jo temperaturene ikke blitt alfor høye.

Jeg vet ikke helt hvor mye lommepenger vi brukte, men det var ikke mye altså. Det var kun til is, sjokolade og vannleker. Har en veldig kjekk butikk i nederste etasje med alt av Dora, prinsesse, spidermann, cars, disney i vannleker.

Du må bare glede deg! Jeg lover deg at det kommer til å være den beste ferien du noensinne har hatt! Det er rett før jeg slenger meg på hehe :-)

Skrevet

Bare hyggelig! Slapp helt av du, det blir så bra! Men et lite tips; ha en del kontanter i euro eller tyrkske lire før dere reiser. Dere må betale et slags visum når dere kommer til flyplassen i Antalya, og det er ikke noen minibank så du får tatt ut penger. Vi måtte låne av noen som tok samme flyet som oss, for vi hadde ikke fått med oss dette :-)

God tur når den tid kommer!

Skrevet

Åhh...så heldige dere er.

Akkurat det hotellet har jeg også sett på til sommeren.

Men vi slo det fra oss siden vi må isolere huset og skifte vinduer.

Så det får vi heller ta et annet år.....

Fortell hvordan det var når dere har vært der da:-)

God tur :-)

Skrevet

Har vært der..helt fantastisk!!!

Fantastisk sted for voksne og barn, alt er stort sett gratis og du bruker jo ikke penger når du er inne på hotell området....vi var to ganger inne i byen ellers så var vi bare på hotellet.

Husk og ta tyrkisk bad og kos dere masse:))))

Skrevet

... og for oss andre som ble veldig reiselystne hvor bestiller man, og hva koster det ca?

Skrevet

Dytt, det lurer jeg også på. Søkte på Nazar, men fant ikke det hotellet.

Å vil dit jeg å:)

Skrevet

http://www.nazar.no/royal

Så supert! Deilig med så mange fine tilbakemeldinger :) Begynner jo neste å glede meg, hehehe :))))

Vi skal betale 22000 kroner (!!!!!) for meg + min mann, og så jentene mine på 3 år og 5 år.

Skrevet

Drar virkelig folk helt til Tyrkia for å være på hotellområdet? Hva med leie av solarium og takeway mat. Må jo være langt rimeligere.

Skrevet

1 uker. men det kostet ikke så mye mere for 2 uker...

Skrevet

Har vert på hotellet ved siden av, men sto fritt til å gå mellom alle 3 hotellene, og bruke fasilitetene på alle 3 hotellene. Jeg vil tilbake dit med ungene. Det var utrolig fint der, og bildene på nettsiden lyger ikke! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...