Gå til innhold

Mat i dåp, noen forslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg driver å planlegger dåp, og vil ikke gjøre denne dåpen så dyr, og heller ikke så tidkrevende. Så det jeg tenkte var at jeg rett og slett skulle ha gryte, ris, salat, brød og smør. For da kan jeg lage gryten og salaten dagen før, brød kjøper jeg ferdig oppskjært, og smør kan jeg skjære fint og legge på fat dagen før. også lager jeg hjemmelaget karamellpudding til dessert. Men, det jeg lurer på er, hvilken gryte vil dere anbefale å servere,som passer til "alle" aldersgrupper og hvor mye må jeg ha til 30pers? Og hvor mye karamellpudding?

Fortsetter under...

Skrevet

En slags stroganoff? Sånn type jeger-gryte/viltgryte, bare at du lager den selv (antar det blir en god del billigere (og bedre) enn posegryter fra Toro).

Skrevet

Heisann!

Vi planlegger også dåp nå...skal ha den 28.februar.

Jeg skal ha kylling gryte, da kjøper vi inn kylling filet,salat,loff og har noen pølsepakker som jeg skal ha vedsidenav om det er noen barn som ikke liker gryta,men de fleste barna liker kylling =)

Vi skal ha 20 personer, da rekner jeg med det holder med 3 stk 2 kg pakker med filler vertfall. Et forslag bare om du ikke har tenkt på det!

Vi skal ha stort kake bord...så dessert blir det ikke.

lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...