Gjest Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hun fortalte at hun og mannen hadde vært på ett kjøpesenter og sett så mange fine babyklær, men da hun ville kjøpe noe. (til oss likssom) Så hadde hennes mann sagt at hun burde la det være til det var sikkert. Og det hadde hun da hørt på.... Vi er gravide i uke 24. Nå sitter jeg igjen med en klam følelse og er usikker på hva hun / han mente? Men føler uansett at jeg er (litt) sur, kanskje hormonell osv... Synes likssom hun kunne holdt kjeft om det da...... Jeg vet jo at mange ikke vil handle inn til barna før de født, men vi har ikke vært slik med våre barn....
melkekua™ Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Ja, du er hormonell ;o) Han tenkte i beste mening, og hun fikk dårlig samvittighet over at hun ikke hadde kjøpt noe.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 skjønner ikke helt hva du er sur for...? jeg tolker det som at han mente de skulle vente til de var sikker på om det er gutt eller jente....
Mille** Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Hva han mente? Vil vel tro at han mente at de skulle vente til man var sikker på at alt var bra. Min svigermor skulle kjøpe barnevogn til nr 1, men nektet å kjøpe den før ungen var født. Fødselen er en kamp på liv og død sa hun. Jeg ble mektig irritert, og syns det var veldig pessimistisk sagt, uten at jeg sa det til henne da. Fødselen ble virkelig en kamp på liv og død, så jeg skjønner henne litt bedre nå. Vi er nok litt hormonelle når vi er gravide, mange av oss. Deriblant meg, og kanskje deg? ;o) Lykke til med resten av svangerskapet og fødselen. )
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Var ikke akkurat snakk om barnevogn her da! Men en body eller to. Ja stakkars dem om de hadde kjøpt det likssom, også hadde det gått galt med barna våre. Slik tenker jeg...... Jeg vet godt at dette er et risikosvangerskap og både jeg og sønnen vår holdt på å døde i fødsel for 2 1/2 år siden... Så jeg tok meg litt nær av kommentaren og synes hun kunne spart seg for den. Men ok dere har helt rett. Da sender jeg ikke SMS og spørr hva F***N hun mente med det hehe Regner med at de hadde følt det hadde vært bortkastete penger da.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 tror ikke du skal gjøre det nei....
___ Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Sansynligvis ville de ikke gi dere noe så tidlig med tanke på at det ble vondt for dere å ha hvis det skulle gå galt, og så kan det hende de tenkte litt på at det var kjedelig å handle i størrelse 50 om ungen var 56 ved fødsel. Jeg tror ikke den kommentaren var vondt ment på noe vis.
Mille** Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Var vel ikke akkurat pengene de tenkte på, men det å komme hjem fra sykehuset uten et barn og så måtte face barnevogna. ) Evt masse babytøy man ikke fikk brukt.....Uansett så var det neppe vond ment.
Hopptetussa90 Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Nå ja. Du får nok klær av henne når fødselen er vel overstått. Da jeg var gravid ble mannen min "kalt inn på teppet" av svigemor. Jeg hadde jo lurt mannen min og hvordan skulle JEG klare å ta vare på et barn osv. osv. Dette fortsatte nesten helt frem til termin I motsetning til min, syns jeg din svigemor høres topp ut
BlåBlå Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Det er jo noen, spesielt den eldre garde, som mener det bringer ulykke å kjøpe inn klær etc for tidlig. Jeg hadde ikke tatt det ille opp, mer som et tegn på at de bryr seg.
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Detverkeribakhodet Hehe Nei det er nok ikke så lurt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. februar 2010 #13 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner absolutt ikke hva det var å bli provosert av.... Så ja, du er nok ganske hormonell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå