frydfrøken Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Fikk svar på siste hcg prøven i dag og den har gått mye ned så da var det ikke noe håp lenger : ( Har vel egentlig visst det, men hadde jo et lite håp alikevel....
Carina har to små gull Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Sender deg en god klem. Har selv opplevd å miste og vet hvor jævlig det føles. Håper du kommer deg fort for å prøve på nytt igjen. Klemmer fra
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Huff. det var trist vet hvor hardt det er å miste... sender deg mange varme klemmer <3
Lambert Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Å , så trist frydfrøken. Sender deg masse varme trøsteklemmer. Håper dupasser godt på deg selv nå.Ikke gi opp håpet, det blir din tur snart.
frydfrøken Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Tusen takk alle tre : ) Er godt med litt trøst : ) Skal hoppe på og prøve igjen med en gang, men er veldig redd for at det skal gå galt en tredje gang også. Da er jeg litt usikker på om jeg orker å fortsette...Men skal ikke ta sorgene på forskudd så krysser fingrene for at det sitter en spire der fort igjen. Har hørt at man skal vente til man har hatt en mens og så har jeg hørt at man ikke trenger så jeg har ikke tenkt å vente denne gangen. Bare å sexe masse fremover nå : ) Er fortsatt sykemeldt så det er godt å få være litt hjemme nå : )
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Så trist nyhet frå deg frydfrøken. Har mista ein gong og det er virkeleg forjævlig. Håper du får bra oppfølging iallefall. Eg vart gravid med ein mens imellom. Ville helst ha blitt gravid med ein gong, men var nok bra at alle restane kom ut. Lykke til og kos deg med mannen!
engel81 - g08, g10 Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Uff, føler med deg nå! Trist å miste spire... Masse lykke til fremover nå, håper du er klart til å prøve igjen etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå