BlåBlå Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Enten det er handlerunde (trenger ikke være noen runde, bare et besøk på europris for den del) eller hjemmesnekret - så synes jeg karneval er stas. Ungene gleder seg lenge i forveien også. Greit å bryte opp bhg hverdagen litt - og jeg rister litt på hodet over all mulig diskusjon og kvelvulering her inne. ALLE problemstillinger blir jo diskutert opp og i mente. Hva skjedde med å glede seg over at noen gidder stelle i stand dette ? (er klar over at ikke alle har like god råd etc, men NOE får man til selv på lavbudsjett)
MintCondition Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Helt enig Kostymene her lagde jeg selv i år (også), de kostet meg ca 50,- pr kostyme, + 44,- i mønster på Stoff og Stil.
Makko med to små gutter Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes det er ganske problematisk når jeg har vært på to handlerunder uten å greie å finne karnevals utstyr i mini's størrelse. "vi har ikke noe så smått", "nei, vi fikk lite av det små i år". Eller det er vel litt løgn, jeg KUNNE ha kledd han ut som prinsesse! Noen av stedene jeg har vært har hatt ca 70% av kostymene for jenter!
petite fleur Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Har ikke fått med meg at det er så mange som synes karneval er problematisk? Jeg synes i alle fall ikke det.
BlåBlå Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2010 Du kan jo lage noe enkelt selv ? Om han er så liten, så bryr han seg neppe stort. Hvit body og bukse, lim ører på en hårbøbyle og lag en garndusk til hale - og vips en harepus ! Kan egentlig gjøre tilsvarende med de fleste dyr. H&M har oransje og brune bodyer og strømpiser - så da er det bare å sette igang.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. februar 2010 #9 Skrevet 15. februar 2010 Synes det er problematisk at ungene ikke kan kle seg ut som hva de vil. De velger "tema" i barnehagen vår og da jeg ikke er særlig flink til å sy, må vi kjøpe to nye kostymer hver gang og de er dyre synes jeg.
OsloMor Skrevet 15. februar 2010 #10 Skrevet 15. februar 2010 Ikke problematisk i det hele tatt, bare veldig hyggelig.
zadine Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Synes det er herlig med karneval:-) handler kostymer flere uker i forveien.....gleder meg med barna:-) Husker jeg likte godt de få gangene jeg var på karneval selv da jeg var barn....(ikke mange ganger, men gøy var det)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. februar 2010 #12 Skrevet 15. februar 2010 ikke noe problematisk, syntes det er kjempe koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå