Gå til innhold

Bare jeg som synes karneval er problemfritt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det er handlerunde (trenger ikke være noen runde, bare et besøk på europris for den del) eller hjemmesnekret - så synes jeg karneval er stas. Ungene gleder seg lenge i forveien også.

Greit å bryte opp bhg hverdagen litt - og jeg rister litt på hodet over all mulig diskusjon og kvelvulering her inne. ALLE problemstillinger blir jo diskutert opp og i mente.

Hva skjedde med å glede seg over at noen gidder stelle i stand dette ?

(er klar over at ikke alle har like god råd etc, men NOE får man til selv på lavbudsjett)

Fortsetter under...

Skrevet

Helt enig :)

Kostymene her lagde jeg selv i år (også), de kostet meg ca 50,- pr kostyme, + 44,- i mønster på Stoff og Stil.

Skrevet

Jeg synes det er ganske problematisk når jeg har vært på to handlerunder uten å greie å finne karnevals utstyr i mini's størrelse. "vi har ikke noe så smått", "nei, vi fikk lite av det små i år". Eller det er vel litt løgn, jeg KUNNE ha kledd han ut som prinsesse! Noen av stedene jeg har vært har hatt ca 70% av kostymene for jenter!

Annonse

Skrevet

Har ikke fått med meg at det er så mange som synes karneval er problematisk? Jeg synes i alle fall ikke det.

Skrevet

Du kan jo lage noe enkelt selv ? Om han er så liten, så bryr han seg neppe stort.

Hvit body og bukse, lim ører på en hårbøbyle og lag en garndusk til hale - og vips en harepus !

Kan egentlig gjøre tilsvarende med de fleste dyr. H&M har oransje og brune bodyer og strømpiser - så da er det bare å sette igang.

Skrevet

Synes det er problematisk at ungene ikke kan kle seg ut som hva de vil. De velger "tema" i barnehagen vår og da jeg ikke er særlig flink til å sy, må vi kjøpe to nye kostymer hver gang og de er dyre synes jeg.

Skrevet

Ikke problematisk i det hele tatt, bare veldig hyggelig.

Skrevet

Synes det er herlig med karneval:-)

handler kostymer flere uker i forveien.....gleder meg med barna:-)

Husker jeg likte godt de få gangene jeg var på karneval selv da jeg var barn....(ikke mange ganger, men gøy var det)

Skrevet

ikke noe problematisk, syntes det er kjempe koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...