Gå til innhold

Er mannfolka deres "flinke" til å være syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er syk og det føles på kroppen til oss alle..

Skjønner ikke at det skal være så jævla vanskelig å innrømme at han er syk og forstå at kroppen trenger hvile og at hvile fåes best i senga...

Vi vet alle at han har en ekstremt aktiv jobb og normalt ville ha trent flere ganger i uke, men i denne perioden går det bare ikke. Skjønn det og husk at det bare er en periode... *frustrert*

Er det bare min som er litt spes når det kommer til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en guttegreie.. Evt arbeidsnarkoman greie.

Min hater å være syk, og jeg må nesten tvinge han til lege, og ta en sykedag. På 5år så har han hatt egenmld i 3 dager tilsammen. Vel og bra det, men ikke når han jobber og er syk, blir jo aldri frisk da. Her om dagen måtte jeg nesten true med å ringe sjefen hans selv.. Han lå nemlig med omgangsyken, men da skjønte han selv at han måtte være hjemme.. Han kan jo ikke gå på jobb og smitte alle.. :s Er slitsomt når de skal tåle så mye.. :P men men.

Skrevet

Irriterer meg så grenseløst dette her!!!

Godt å se at det ikke bare er min...

Er det så utrolig vanskelig å skjønne at noen ganger så kjemper man best ved å la kroppen hvile å bygge seg opp igjen???

HI

Skrevet

Jeg tror kanskje min syns det er litt flaut å være syk.. Iogmed at han er i sin beste alder, og er fysisk sterk. Da blir det kanskje litt pinglete å være hjemme pga en forkjølelse.. Selv om forkjølelsen som regel er noe annet, mer alvorlig.

Min er så lite vekk at når han endelig er hjemme med sykedag, så ringer mange av jobbfolkene for å høre hvor syk han er, og om han har det fint. :P Bra de bryr seg hvertfall.. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...