Gå til innhold

Rosa utflod 2 dpo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel litt tidlig med tanke på festeblødning er det ikke??

Hadde siste positve el test lørdags morgen, den var negativ lørdags kveld. Men klokken 15 idag hadde jeg altså denne rosa utfloden....

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er den blank igjen...

Skrevet

sånn har det vært til meg fra 3dpo til nå som er 7 el 8 dpo av å på med rosa pittelitt og jeg har alerede fått svakt positiv graviditets test fra clearblue.

Skrevet

tror eggentli det kan være festeblødning jeg ja.

Skrevet

Det kan godt komme litt brunt utflod de første dagene etter EL.

Det er rester etter eggløsningen

Skrevet

kjente jeg ble litt gla når du skrev at det kan komme brunt etter el, mitt er ikke helt rosa men rosa/lysbrunt. men kommer dette hvis man er blitt gravid da?

Skrevet

Jeg får det veldig ofte 2-3 dpo.

Spørte legen om det, og hun sa det var eggløsning som var årsaken.

Skrevet

Ja je syntes det hørtes logisk ut at det er rester etter eggløsningen. Da velger jeg å tro det. Var vel egentlig ikke helt rosa, mer rosa/brunt.

Skrevet

Heier masse på deg carina81! Du fortjener det så inderlig. har en god følelse for deg denne pp. Har hatt magefølelse på at du snart blir gravid. sender deg masse babystøøøøøv. Nå skal du komme etter med en spire som jammen m skal få lov å sitte 9 mnd denne gangen. Har såååå vondt av deg vennen. satser på du er gravid nå!!! Stoooor klem.

Skrevet

Håper magefølelsen din stemmer katta :) Har en god følelse selv denne pp. Forhåpentligvis blir jeg ikke alt for skuffa om tanta kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...