Gå til innhold

Blødning 4 dager før forventet mens... Noen som har vært borti det samme? Venter jo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg opplevde akkurat det samme sist uke..begynte å blø litt på torsdagen og hadde ikm på søndagen. Aner ikke hvorfor dette skjedde, men jeg fikk også en rar strek på en billigtest samme dag..en halv rosa teststrek, og den var helt tydelig også.

Men jeg fikk tanta igår som forventet, så er ikke gravid tydeligvis. Men synes det er veldig rart at jeg fikk den streken på testen, når det ikke var noe graviditet på gang :S tenkte jo på festeblødning jeg og, men må bare ha vært hormonene som har tullete litt..

Blør du friskt blod? De er visstnok slik festeblødning skal være etter det jeg finner på nettet.. Frisk, men ikke mye. Jeg har hatt brunlig utflod, veldig lite, på papiret, og tenker det værste her jeg også..

Annonse

Ble litt usikker når jeg leste innlegget ditt her, for jeg blødningen min er faktisk litt rar nå. Tok en graviditetstest og der kom det opp en svak strek! Tok også en EL-test for å sjekke, og den ble positiv :) så enten har jeg mistet tidlig eller så er jeg gravid!

Hvor lenge har du blødd og hvor mye egentlig?

Jeg begynte i dag tidlig ved 10 tiden, og har ikke kommet mye i bindene, mest i doskålen og på papiret. Hvis jeg er gravid skal jeg være 3+4 i dag tror jeg. Venter egentlig mensen til torsdag. Har mye murringer fremdeles. Enten så mister jeg, eller så er jeg gravid. Hadde blødning med min første også, rundt mensperioden.

Ja men visst du hadde det samme med den første, så er det vel ganske stor sjanse for at du er gravid denne gangen og :)

Jeg hadde ikke det sist jeg var gravid, men nå ble jeg jo skikkelig usikker her...

Ja mener å ha lest at det ofte følger med litt smerter når egget fester seg og man får en blødning. Vet ihvertfall selv av jeg hadde en del smerter i underlivet før jeg testet positivt sist, men da blødde jeg ikke før ikm da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...