Gå til innhold

Jeg er 21,5 år, har datter på 1,5. Har lyst å starte på Bachelor til høsten, samtidig prøve på nr. 2.. noen som er eller har vært i liknende situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vil det bli ca. 3 år mellom søsknene. Økonomisk sett vil vi ha inntekt som består av mitt studielån + mannen som jobber fulltid. Har et barnehagebarn.

Men, for det må jo være et men. Nå er vi begge i full jobb med barn i barnehage. Men jeg har enda ikke prøvd å studere med barn. Er det dra litt for dristig å starte å prøve på nr. 2 samtidig som jeg starter på skole til høsten?''

Vil så gjerne greie det! Det økonomiske bekymrer jeg meg ikke for. Det er mer det med å ha to barn midt i studiet, flere som har gjort det?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på :-) å være student innebærer som regel mer fleksibel tid enn om man er i jobb. Jeg har studert flere grader samtidig etter at jeg fikk barn som jeg hele tiden har vært alene med :-) det er absolutt forenelig!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også tenkt til dette da jeg håper jeg kommer inn på studiett jeg vil til høsten, pluss at jeg er litt babysyk igjen, og det hadde vært passende for lillegutt på snart to år med en lillebror eller søster. Og jeg er jo litt eldre enn deg (29) så jeg bør vel ikke vente alt for lenge heller, hverken med studier eller barn.

Det beste hadde jo vært å få et sommerbarn så man klarer å fullføre første året også hjemme ett år med nestemann, men så lett lar det seg vel ikke planlegge.

Lykke til da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...