Gå til innhold

Tror jeg mister nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke annet enn at enten er det noe gale med testene, eller mister jeg snart. Har ikke beg blø, men det er kommet bittelitt brun utflod. Har ikke noe smerter, annet enn at det stikker i underlivet. Testen tatt idag burde ifg meg selv vært mye sterkere enn den er, men det går så vidt ann å ane en strek, akkurat som for en uke siden. Så nå beg jeg tro at hcg verdien synker.. Shit og. Ifg kalkulator skal jeg være 4+3 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffa. så trasig... hvordan går det med deg nå? begynt å blø? Håper det har gått over:)

Skrevet

Har akkurat endret statusen min og er nå her igjen.. Nei, blør ikke, bare bittelitt spotting. Utrolig merkelig. Litt mensvondt og strekk i ryggen. Nei, aner ikke hva som skjer! Du da, 18 pp er lenge.. går det greit?

Skrevet

uff så du mistet? åå stakkar. så trist. Håper det klaffer raskt for dere i gjen da. var du langt på veg?

Ja 18 pp er lenge. føles i hvertfall sånn:) Har i grunn vent meg til tanken på at jeg ikke blir gravid, hehe, så den dagen jeg får en positiv test kommer jeg til å bli veldig overasket. hehe

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har vært gravid i det hele tatt. Kanskje testen sist uke rett og slett var en feil test. Har vært hos legen idag og tatt bl pr. Håper på svar i morgen. Da får jeg uansett vite, og det blir greit. Blør fortsatt ikke, ikke spotter jeg heller. Kun mensverk som kommer og går, både i rygg og mage. Har beg få litt vonde bryster, så regner med at noe er på gang, uansett hva det er. Hvis jeg er/var gravid så var det meget tidlig uansett, va 4-5 uker.

Jeg håper virkelig dere får klaff snart. Har dere prøvd pergotime?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...