Gå til innhold

Hva tenker du når du leser "Jeg er ei jente på 45 år".. Lov å være dømmende akkurat i denne tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker lubben, med skrikende latter, kortklipt hår og er veldig mye på tupperware-parties.

Fortsetter under...

Skrevet

Tenker ei dame med litt selvironi

Skrevet

Ja, hva er det med sånn skrikende latter som damer over førti får??

Håper jeg ikke blir sånn...

Skrevet

Hvorfor tenker du det? Fordi hun skriver "jente" eller fordi hun er "45 år"?

Skrevet

Den skrikende latteren kommer automatisk den dagen du fyller 40 år, bare sånn at du vet det!

Er forøvrig ikke fan av at folk over 35 som kaller seg "jente".. Får litt tupperware-feeling da ja.

Skrevet

Tenker sånn Billeba, tror jeg hun het, i 7 søstre for mange herrens år siden. Ihjelbleika hår, klær med dyremøster ala dalmantiner, tiger, og andre stiper og prikker. Høy latter, og gjerne en som handler alt på salg i Svinesund. Da gjerne i grilldress.

Annonse

Skrevet

hehe.. tenker rødvinskakling, mary kay og tupperware i stor skala, rå latter, hold-in truser og mye røyking og hosting.

Skrevet

Hehehe.. Jeg er passert 30 nå, og jeg synes at grensa gikk der for å kalle meg jente. Føler meg som en jente, men det virker jo litt barnslig å kalle seg for jente når man har passert 30.. Og hvertfall når man har passert 40! hehe...

Skrevet

Haha! "Lov å være dømmende akkurat i denne tråden" Bare for at du vil dømme. Den var litt søt egentlig..

Jeg tenker ikke annet enn at det er et hokjønn:)

Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke vet en dritt om et annet menneske basert på en enkelt setning, men man er ikke jente lenger når man er 45..Jeg er hvertfall en 30 årig kvinne...

Skrevet

bruker dere ordet kvinne i dagligtale? Jeg så en rar kvinne i butikken, en litt lubben kvinne gikk bortover veien, en veldig snill kvinne hjalp meg med handleposene?... jeg får det ikke til å stemme i hodet mitt:-) Synes det er litt vanskelig med "dame" ogå... Blir litt sånn tantefølelse.. Si takk til den snille damen, eller for den saks skyld, jeg er en dame på 30 år.... hm... synes det er vanskelig med disse begrepene jeg. Jeg sier jente selv om jeg er 34 år, har aldri vært på tupperwareparty og har ikke bleket hår.. ;-))

Skrevet

Jeg syns heller ikke det finnes noe bra alternativ til jente. Jeg klarer ikke å si at jeg er en kvinne eller dame på 28 år. Til og med når det gjelder moren min så syns jeg liksom verken kvinne eller dame passer särlig. Dame er en gammel dame, og kvinne er et veldig oppstäsjet hunnkjönn i mine örer.

Annonse

Skrevet

Noen er jenter hele livet.

Jeg er ei dame som nærmer meg den alderen, men jeg vet om jenter på 50!

;)

Skrevet

Jeg tenker på hun som var med i jakten på kjærligheten, hun ble valgt ut av Calle, husker ikke hva hun heter, men hadde lyst hår, snakket og lo MYE. Virket egentlig hyggelig, men klesstilen hennes blæhh. Miniskjørt, rosa topp og vise magen.

Når bør man slutte å kalle seg jente da? Jeg er 27 år og tenker over dette når jeg skal formulere meg formelt..

Skrevet

Jeg tenker at om man ikke har innsett at jentestadiet i livet er forbi og at det er mye flottere å være kvinne eller dame, så er det noe feil. Folk som er 22+ og kaller seg jente tviholder på det uskyldige, enkle og uansvarlige barne- og ungdomslivet. Så når man fortsatt kaller seg "jente" som 45, så ser jeg for meg tights, for trange topper, H&M, og en krampaktig trass mot å være voksen. Voksen er fint!

Hilsen ei på 43, dog uten skrikende latter...

Skrevet

jeg liker ikke at noen skal kritisere alt hele tiden! vil ho kalle seg jente la ho kalle seg jente! leser ho det her nå kan det få enhver hormonell gravid til å gråte!:o fy på dere! sender dere sånne type brev til ukeblader som har kontaktannonser lignende "ung kjekk gutt på 55 søker leken dame?" altså jeg mener, skaff dere en hobby!

Skrevet

Herregud så feil dere tar av damer på over 40 år. Jeg er over 40.

Har ikke:

skrikende latter

kort klippt hår

har aldri vært på tupperware party

ikke noe tøy som er i dalmatiner eller tiger mønster

ikke lubben.

Syns dere skal slutte å dømme andre jeg. Burde heller tenke på hvordan dere kommer til å bli når dere kommer på den andre siden av 40 tallet.

Skrevet

Så bra da, da trenger ikke du å føle deg truffet 16:23. Det er mange som ikke vil innse sin alder å prøver og virke yngre enn dem er. De fleste forsøk er svært mislykket.

Skrevet

Dame sier jeg til alle over 25 år...

Har omtalt meg selv som dame siden jeg ble mor i en alder av 23 år..

Får litt skurring når menesker over 30 omtaler seg selv og andre jevnaldrene som jenter...

Har ikke lest tråden det er snakk om forøvrig...

Skrevet

Jeg innser min alder :-)

Kler meg vanlig. Går i di klæra jeg trives i. Jeg har fått noen grå hår, men dem prøver jeg på best måte å skjule med litt farge hos frisøren. Å det må vel være lov? Hehe Sminker meg ikke mere eller mindre enn det jeg gjorde før jeg kom på det andre tallet av 40. Mange som prøver å holde på ungdomen ja, men det blir for at det blir harry. Hehe

Skrevet

Folk over 18 som kaller seg gutter og jenter kom vel aldri i puberteten, tenker jeg.

Skrevet

Ha ha. Tanta mi er ei "jente" på 56! Hun bruker syltrange olabukser langt opp i ræva, college-jakker og andre tenåringsklær og er livredd for at folk skal komme for nær opptil henne så de ser alle rynkene.

Sånn tenker jeg om "jenter" over 35.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...