Gå til innhold

Rie i 15min sammenhengende.Normalt?

Anbefalte innlegg

Er 2.gangs og termin er her. Hadde rie for 45min siden som varte i 15min.En skikkelig hard og ond rie! Er det normalt??Skal være være litt pauser i mellom vel?Vare i opptil 1min feks.og så pause.vet der e forksjellig,men ble satt i gang sist så gikk i ett.Litt vanskelig å sammenligne. Takk :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141441056-rie-i-15min-sammenhengendenormalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette var overhodet INGEN kynnere!Det kan jeg skrive under på!

Har født før og hatt rier.Vet at det var rier og det ga seg heller ikke om jeg gikk,sto, satt,osv. SYkt intenst og klarte omtrent ikke stå på bena.Så hadde en lang hard ri! Er det noen andre som har hatt det sånn?

Hi

Annonse

Har vært å målt på sykehuset før og vet det er rie.har hatt kynnere og vet hvordan de kjennes ut..og detter er nok ikke det.

Får vente og se hvordan det utarter seg istedenfor å spørre på ett forum med masse troll!!Kryr det av fjortiser her eller??var så kosleig her før.No må alle slenge med leppa..Eller dvs de som sitter her hele døgndet og ikke har en dritt å gjøre på og bare MÅ prøvosere og være stygg med andre!

Takk for svar til de som har svart normalt :o)

Hi

Altså, når hun vet det er en rie, så skal jo ikke noen komme å si at det er en kynner, bare fordi de tror det^^ haha!

Jeg hadde også en lang rie i 10 min. For ei uke siden. Kjempe intens. Men det var nok en modningsrie, for jeg går enda her å vagger!

hun fikk faktisk ikke noen greie svar da. Ring føden du. Da får de bestemme hva du skal gjøre:) Skader aldri å ringe for å høre om de vet råd. Må ikke føle det at bryr de med dette iallfall. De er der for å hjelpe:)

Annonse

Bare lei av at folk må slenge dritt til alt og alle uansett hav folk spør eller sier.Går no ann å ha litt folkeskikk.Visst du skal være fjortis så finn på noe annet å gjøre og la oss ha dette forumet i fred.Dere er overhodet ikke egnet som foreldre..stakkras barn.. Og ikke rart det er så mye mobbing i skolen når noen bare MÅ slenge med leppa uansett!

Alle kan få si sin mening,selvfølgelig,men er no ikke nødvendig og være så forbasket spydig vel? som bjeff bjeff osv??

Hi

Er enig med deg, men hvorfor tror mange at dem som slenger dritt er fjortisser?? Tror egentlig ingen fjortiss har int av å sitte på ett forum som dette. Tro det like gjerne kan være det motsatte av fjortiss jeg.

Hilsen ei midt i mellom:)

For meg kjentes det mest ut som en lang rie som var uten stopp. Men ett tips, hvis det setter i gang igjen kan det være lurt å prate med føden.

Vesla kom på under to timer og jordmora som tok i mot henne sa det ikke var uvanlig at fødselen går veldig raskt hvis man har rier som går over i hverandre / varer veldig lenge.

Jeg hadde nok ringt føden å spurt... men så kommer nok jeg til å bli den plagsomme som ringer for den minste ting.. førstegangs å bekymra av meg... hehe! her inne tørr man ialf ikke spørre i frykt for halshugging å spydigheter for uvitenhet å alder;) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...