Gå til innhold

Fritidsaktivitet til en treåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter lillegutt nå i mai, og hadde tenkt at mi vesle på snart tre kunne delta i en aktivitet til høsten...som hun har mor eller far for seg selv en stund. Jeg tenkte litt på turn eller tai kwon do. Noen som har noen gode forslag og erfaringer med aktiviteter for så små? Eller er det nok med bhagen?

Fortsetter under...

Skrevet

Barnesvømming er en vinner i min vennekrets, det samme er barneturn og dans som har masse lekepreg over seg.

Skrevet

Ofte er det vel nok med barnehage for de små, de er jo i full aktivitet hele dagen. Ellers synes jeg turn er en fin aktivitet. Har en gutt som starta på turn etter sjøl å ha lyst til det, var 4 1/2 da. Og ellers går han skirenn på søndager. Får jo ikke mor/far for seg selv på turn, da er det jo andre som har ansvaret for aktiviteten. Går jo ann å ta en tur på badeland, lekeland evt andre plasser(hvis det finnes i nærheten). Å fra mai kan man jo gjøre masse sammen ute:) Kanskje det finnes barnesang/ barnedans som foreldre og kan være med på i nærheten av dere. Trenger kanskje ikke være så mye, bare hun får oppmerksomhet av dere:)

Skrevet

Turn og barnedans er veldig bra, og akkurat passe nok etter en dag i barnehagen. Jeg pleier å hente litt tidligere de dagene vi skal på turn. Hvis man skal gå på svømming synes jeg er er lurt at man har begynt fra de er babyer, for det er mye hopping fra kanten og dykking osv.

Skrevet

Gutten min på 2 går på småbarnsturns 1 gang i uken. Kjempe kjekt :)

Skrevet

Sjekk i lokal avisa hva som finnes:

her hvor vi bor er det flere tilbud om små barnssang bla gjennom frelsearmeeen. veldig bra opplegg og han storkoser seg... syns det er en flott ting å fortsette med så lenge han syns det er gøy:) han er forresten 2,5. vi er ikke hver uke, men de ukene hvor han har overskudd og lyst.

ellers er bassenget ALLTID en sikker vinner. DET er iallefall noe vi skal fortsette med etter babyen er kommet (",)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...