Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 hei zassy takk for at du tok deg tid,vel du har nokk rett i det at sliter litt med fortiden,men er vell snart ved veis ende med det,har hatt en vanskelig tid da jeg var yngre!!!...det kan jo hende at du får opp barn fordi jeg glemte å skrive opp at jeg har en jente på snart 10 år,som jeg fikk da jeg var 20 år,men han som jeg var sammen med da. samboeren og jeg har vært sammen i snart 7 år nå,han fungerer som pappa på jentungen og har gjort det i mange år,han har tatt papparollen på alvor,å det er jeg kjempeglad for,værdensnilleste mann i mine øyne:) å ja jeg har fått sett tilbake ett egg(fryseforsøk) men lykken hadde vært stor om vi fikk til et lite nurk på egen hånd. tusentakk for at du tok deg tid til meg. siv kristin 131079 martin 100679 du skal få tilbakemeldin viss det skjer noe,er spent det er di kommende dagene som blir spennende.....om det har festet seg,e vell bare å krysse fingrene nå du får ha en fin dag og takk takk for at du tok deg tid....klem fra siv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå