Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om barnet ditt falt ned fra stellebordet på bhg?

Anbefalte innlegg

Men det Ranveig R beskriver derimot er jeg enig i, det er et uhell. Man kan ikke for at man sklir eller snubler hvis man er forsiktig. Det er slikt som kan skje den beste og selvom jeg hadde blitt forskrekket og redd for at barnet ble skadet ville jeg nok ikke blitt sint på den det gjaldt.

Fortsetter under...

Jeg hadde helt sikkert reagert helt feil.

I stede for å snakke om hvordan forebygge at detkunne skjedd igjen hadde jeg helt sikkert holdt en tordentale om hvor latterlig uansvarlig vedkommende hadde vært. Hadde blitt så sinna! (Men som sagt jeg ser at det er slemt og totalt ukonstruktivt.)

Jeg hadde ikke reagert utenom å sjekke at de hadde fulgt opp barnet og evt. kontaktet lege hvis det var nødvendig.

Som mor til 3 små unger så vet jeg at slike uhell/ulykker kan skje veldig fort - til og med om du følger med ungen hele tiden, og den ansatte har det sikkert helt forferdelig om jeg ikke også skal legge til en ekstra byrde på det.

Jeg hadde nok blitt irritert inni meg, men jeg vet at det er slikt som kan skje. Jeg hadde satt pris på at at de ga beskjed til meg, og spurt henne om fallet.

Jobber selv i helsesektoren, og vet at slike ting kan skje. Jeg har hatt et par uhell selv med rullestolbrukere som har sklidd i gulvet etc.

Min sønn datt ned fra stelleborde når jeg skiftet på han...og ja jeg snudde meg bort ett sekund, men ja jeg hadde faktisk også hånda mi på han,men det var stellemattas om sklei ut av bordet det lå på...gikk bra med gutten da han ikke traff gulvet før jeg fikk tak i han. han datt oppå bleiebøtta og vaskemidlene jeg hadde ved siden av da...alt gikk bra med han..fikk en liten skramme på leppa og ble litt skremt. Mor ble derimot verre, jeg begynte å grine og var kjempe lei meg leeeenge og hadde dårlig samvittighet, turte ikke skifte bleie på to dager...(altså oppå der)

Kan tenke meg hvordan den bhg ansatte hadde det og jeg tror det er ti ganger verre når det ikke er din egen unge engang..

Jeg hadde ikke blitt sint, kanskje litt redd i forhold til skader og ville sjekket hos lege...

Til dere som mener dere hadde klikket i vinkler, har dere opplevd dette selv????

For jeg er en ansvarsfull mor og hadde full kontroll på min sønn på stellebordet..alltid en hånd på eller hva?? ja men han datt ned alikevel

Det tar ca 0.002 sekunder så er det gjort og det kan skje den beste................

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...