Gå til innhold

Stakkar...kalde hender når han sover ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det 7 minus da han sov ute. Han hadde på ullvotter som jeg har kjøpt på Cubus, og ullsokker utenpå der igjen. Men fortsatt kald på hendene. Jeg legger armene ned, men han liker best å¨sove med hendene over hodet. Hva har dere på når deres barn sover ute? Takk for alle tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøkna vår er ofte også kald på hendene, fordi hun liker å ligge sånn som sønnen din. Men når hun sover ute, så har jeg begynte å legge armene hennes ned langs siden inni posen. Pakker den godt rundt slik at hun ikke får opp armene. Hun likte det ikke så godt i begynnelsen, men det var det eneste som holdt henne varm. I tillegg har jeg ullvotter på.

Spurte HS ang det å være kald på hendene, og hun sa at det ikke gjorde så mye så lenge de er varme på resten av kroppen. Men vet jo selv at det ikke er noe behagelig å være kald på hendene.

Skrevet

Kanskje det blir for trangt inni votten hvis han har en ullsokk oppå der igjen?

Da blir det jo kaldt.

Mini på 8 mndr har ullvotter på seg som svigermor har strikket. Ikke noe spesielt tjukke, helt vanlig tjukkelse.

han sover også ofte med hendene over voksiposen, men er alltid god og varm.

på de kaldeste dagene, putter jeg godt nedi posen.

Skrevet

Hei, her i huset bruker jeg enda bare dress når vi er ute, og den er det sånn "lukking" i ermene på, så jeg slipper hele votteproblematikken. Veldig fornøyd med det, for her skal også hendene opp over hodet når man sover. ;)

Skrevet

Hm, vesla her kan være veldig kald på hendene om natta (prøver ca 18 grader på soverommet), men kan aldri huske at hun har blitt det ute nei. Hun ligger også alltid med hendene opp, og vi bruker bare tynne ullvotter. Men hun ligger jo godt "nedi" posen og vogna. Det er ikke alltid jeg bruker dress nedi posen, men om det er kaldt gjør jeg det, og ofte når hun skal sove ute. Jeg har en Nøstebarndress i ullfleece, og da drar jeg ikke ermene opp om du skjønner, men lar ermene være lange så de dekker hendene. Kanskje det er for trangt ja? Trang=kaldt.

Skrevet

Samboer var på babyshop i går og ble anbefalt et par Reima votter. Nå får vi prøve de å se. Har satt i gang å strikke votter som jeg skal tove, for det varmer ihvertfall mine hender.

Jeg har prøvd å legge hendene ned i posen og pakke godt inn, men da får han ikke sove, blir bare irritert. Han liker ikke at posen er så stram. Men nå går det heldigvis mot vår, og varmere temperaturer:-)

Skrevet

Samme problematikk her. Må ha armene fri og oppi ansiktet for å få sove. Har prøvd både ullvotter og forede fleecevotter, men er uansett kald på hendene. Hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...