Gå til innhold

Magnus da, fint navn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Syns det er et nydelig navn! Har egentlig kjempelyst til å bruke det selv, men spørs om det blir gutt på meg da.... ;)

Skrevet

jeg tenker litt sånn både og med navnet Magnus. klarer ikke like det hundre prosent, men skjønner godt at andre bruker det :)

Skrevet

Min sønn heter Magnus, og det er det fineste i verden ;)

Jeg syns det er ett veldig fint navn, et sterkt navn. Også får vi så mange komplimenter fra den eldre garde(jeg jobber på aldershjem) over hvor flott navnet er - så norskt, passer for en staut kar. De liker ikke de "nye" navnene ;P

Skrevet

Kjenner en liten gutt som heter magnus, og et par voksne magnuser også. Og det passer like godt både på liten og stor:)

Kjempefint navn...

Annonse

Skrevet

Veldig fint navn, men derfor er det dessverre blitt veldig vanlig.

Skrevet

Veldig fint, min lille prins heter det :)

Skrevet

For meg er Magnus og Erlend de fineste guttenavnene i verden.

Skrevet

Koelig å se at folk liker navnet.

Min sønn heter det og han er oppkalt etter sin tippoldefar og morfar.

Annonse

Skrevet

kjempefint navn. Det stod på min liste, men en venninne snappet det, så da ble det Andreas istedet :-)

Skrevet

kjip venninne da, eller hadde du ikke sagt at du hadde tenkt på det?

Andreas er jo kjempefint også da:)

Skrevet

Veldig fint navn:)

Minstemann heter det og jeg er kjempefornøyd med navnet:) Etter min mening er dette et stolt nordisk navn som aldri vil gå av moten. Det passer til babyer, barn, voksne og gamle.

Skrevet

Sorry - jeg synes det er gørr.

Liker Marius mye bedre.

Skrevet

Kjempeflott navn som jeg gjerne kunne kalt gutten min, hadde ikke broren min hett det :-)

Skrevet

Veldig fint; minstemann heter det =) Trodde vi valgte et navn som ikke var veldig vanlig i dag da vi valgte det, men var vel på 10.plass på mest brukte guttenavn i 2009 tror jeg :-(

Skrevet

18:00 - hva har det med saken å gjøre? Er det noen paraleller mellom de to navnene?

Spm var om Magnus var fint eller ikke.

Sikkert mange navn som er finere, men det er ikke poenget i denne tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...