Gå til innhold

Hehe....Yes????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv CB vanlig idag...ca 2 dager over IKM! Tok en CB digital (på veldig utvannet urin) på torsdag, som var negativ..og trodde selvfølgelig at jeg gikk en ny PP i møte! Men TR kom jo aldri!

Det fallt meg ikke inn at jeg kunne være gravid, så jeg regnet med at EL denne måneden var forsinket (det har skjedd før)....

Ba sambo kjøpe en CB, men forventet ikke at den skulle slå ut!

Jeg er altså gravid, men hvor lenge skal jeg få være det denne gang?

Kjemperedd for å miste, igjen....eller en MA/BO.... Hjelp!

Har brukt 8 PP på at denne spira skulle sitte....ikke like lenge som mange av dere, men lenge nok, hehe! ;)

Jeg kommer til å fortsette være inne her en god stund til, 1.trimester føles så uvirkelig og uoppnåelig....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse gratulasjoner... krysser fingerene for deg

Skrevet

HURRA!!!!! Gratulerer! Dette fortjente du. Er sikker på at denne gangen går det bra. Krysser fingre for deg!! Men jeg skjønner selvsagt din engstelse. Er i uke 18 og er fotsatt engstelig selv om det værste har gitt seg! Stooor gratulasjonsklem.

Skrevet

Hurra hurra hurra!!!! Gratulerer så kjempe masse :) Nå ble jeg kjempe glad på dine vegner.

Denne gangen skal det gå bra :)

Håper jeg kommer etter om ikke så alt for lenge.

Mange gratulasjonsklemmer fra

Skrevet

Åhhh... så koselig å lese Axinija :D Gratulerer så mye! Lykke til fremover og satser på at det går bra denne gangen :)

Klem fra

Skrevet

Åjaaaaaaaaaaaaaa:))))))))))))))) Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye! Dette fortjente du virkelig!!!!!!

Skjønner frykten din. Var selv mest her inne i starten, men nå er jeg mest på 1. tri (11 uker i dag) men er fortsatt redd.....

Men vi satser på at denne gangen går det bra:)

Skrevet

Gratulerer! :-) :-)

Skrevet

Axinija: Hvor mange dager var det siden eggløsning da du testet negativt på torsdag? Jeg testet selv på torsdag med en slik digital CB og fikk "Ikke gravid" ? Er dog noe usikker på når mens kommer, da jeg nettopp sluttet med p-piller.

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene, utrolig koselig med alle hyggelige "hurra-rop"! :)

Skjønner jeg har vært borte for lenge når Katta har kommet til uke 18 og Maddemor til uke 11, så utrolig koselig!!! Begge fortjente det så uendelig mye....

Carina; din spire kommer, håper du sitter med en positiv test om ikke lenge..hvor er du i syklusen din nå da?

Jeg hadde gitt opp....trodde det ble utredning på oss, håper vi slipper det! :)

Afrodite96; testet med CB to dager før forventet mens, altså 12 DPO...men det må presiseres at jeg testet langt utpå dagen med nesten fargeløs urin (dvs at den var veldig utvannet), det skal man jo egentlig ikke gjøre! ;)

Skrevet

Tusen takk for det vennen!! og jammen med fortjente du det du også!! Kommer m oppdatering til torsdag etter ul. Håper den er frisk og at kjønnet er synlig. Stooooor klem.

Skrevet

Jeg er bare 2 dpo idag så er nda ei stund til jeg kan komme med noe hurra rop, men håper på å komme etter snart.

Er formen din bra, hatt noen symptomer?

Skrevet

Å så spennende!!!!!! :)

Tenker meg at du er spent!

Hadde du noen tidlig UL og event når?

Jeg kommer til å kreve UL, jeg må vite....se et bankende hjerte....

Stor klem kjære deg (og spiren din).. :)

Skrevet

ååå....hadde jo vært så supergøy om du kom etter da!! :)

Da ville vi jo bare vært 2 uker etter hverandre....skal krysse fingrene for det! <3

Formen er super, jeg er ofte sulten og trøtt..men det er jeg alltid...hehe..

Mine symptomer er kun uteblitt mens, ikke noe mer....skal ikke klage!

Det eneste vi gjorde annerledes denne PPèn var at jeg la en pute under rompa etter sex (i tiden rundt EL)...jeg har bakovervendt livmor, så det kan jo være noe i det....

Klem til deg....

Skrevet

Er kjempespent. Gleder og gruer meg på samme tid. hadde ul i uke 6+5,9+3 og 12+4. nakkefolden var da fin+nesebeinet. Størrelsen var akkurat slik den skulle være. Får også ul i uke 24+ den ordinære på sykehuset til torsdag.

Klart du har krav på xtra oppfølging nå!! men ikke sjekk deg før etter 6+5 pga faren for å ikke se hjerte som har begynt å banke enda, da blir du bare nervøs. Uke 7 er veldig fin. Nå går det fint skal du se. Stoooor klem til deg og din lille spire også!! Gleder meg til å følge deg.

Skrevet

Grattis ♥ Axinija ♥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette fortjente du, hehe :) :) :) :) :)

Du skal se at det går den rette veien denne gangen og så håper jeg virkelig at jeg kommer etter snart :)

Prøv å slappe av og kos deg og nyte svangerskapet snuppa mi - det er viktig for at svangerskapshormonene skal flyte fritt i kroppen!!! Ikke stress, det er ikke bra!! Dette kommer til å gå kjempebra, det har jeg troen på ;)

Stoooooooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Så flott at du har fått skikkelig oppfølging, det roer et bekymret mammahjerte! :)

Jeg tenkte UL om 4 uker, altså i uke 8+2 ca...det må jo være en fin tid! :)

Jeg er så spent...men har faktisk en god magefølelse nå....har ikke hatt det de andre 2 gangene....men er fremdeles kjemperedd for å miste! Det vet du jo alt om....

Jeg har mest sannsynlig fibromyalgi, men har fått klar beskjed fra revmatologen at det ikke skal forværre noe at jeg blir gravid... :)

Skrevet

Tuuusen takk ☆Meg og lille snuppis☆!!!

Om det er noen jeg unner en spire nå, så er det deg......! Jeg har et stort ønske om å kunne entre trimestrene sammen med deg, håper det kan bli en realitet! :)

Hvordan er du i løypa nå da? Skal krysse det jeg har for deg....

Tusen takk nok en gang, vennen....

En stor klem til deg fra

Skrevet

Har og den diagnosen. Fikk den for 3 år siden. Har faktisk aldri hatt så lite smerter i ledda som nå. Men sliter heller med andre ting som veeeldig kvalme og oppkast, kraftig bekkenløsning og kynnere. Så er fullt sykemeldt og må ta d mest mulig med ro. Kjøpt masse utstyr som skal lette med løfting og amming av barnet når det kommer da det forverrer seg med løft.

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg har nok EL i disse dager - egentlig gitt opp litt, har prøvd å la være å telle hvilken syklusdag jeg er på, ikke telle meg frem til EL eller IKM, håper liksom det skal hjelpe da, hehe ;) Men, seriøst så tror jeg at jeg er rundt dag 13, 14 eller noe deromkring (f.... jeg skulle jo ikke telle, hehe!)

Har hatt EL-smerter i noen dager nå, er på tredje dagen i dag, har hatt sex når vi har hatt lyst, senest i går, får jo bare se hva som skjer...

Har jo nettopp begynt i ny jobb, begynte forrige onsdag, så passer jo dårlig å bli gravid nå, men håper jo på det allikevel, hehe ;)

Synes ihvertfall det var utrolig hyggelig at det klaffet for deg nå - har tenkt masse på deg og krysser fingrene for at det går din vei nå!!! Håper at jeg kommer etter i løpet av kort tid, hadde vært utrolig koselig å ta følge på 1 tri :)

Lykke, lykke til vennen min, jeg ble veldig glad på dine vegne nå altså :)

Stooooooor varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...