Gå til innhold

Dere gravide, eller andre som er gode på pakker, kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Min beste venninne er halvveis i svangerskapet og er mye trøtt og kvalm. Hun bor i Oslo for tiden, mens jeg sitter i Troms. Har så lyst å sende noe fint til henne. Noe velvære, noe morsomt eller noe godt.

Såå kommer det. Hva i all verden ønsker gravide seg? Det er snart 5 år siden jeg var det, og husker ikke noe.

Fortsetter under...

hadde jeg hatt badekar hadde jeg blitt ekstremt glad i noen gode velvære produkter hvertfall!! badeskum med tilhørende mody lotion eller noe slikt.

Jeg har iallefall ikke følt meg så fresh nå i siste halvdel av svangerskapet så det hadde vært så utrolig deilig :-)

Jeg ville sendt henne en oppfriskende velværepakke.. :) (Uten altfor sterke lukter) Badeskum\såpe, bodylotion, ansiktsmaske osv.. :) Noe som er forbeholdt henne og ikke babyen.

Så koslig gjort.. :)

Jeg har av en eller annen grunn ordentlig tørre og kranglete føtter når jeg er gravid. De verker når jeg går mye, i tillegg til å bli tørre, vonde og sprekke.

Fikk en liten kurv med fullt "hjemme-spa" for føttene av ei venninne, og den gaven satte jeg veldig stor pris på, og den ble hyppig brukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...