Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg venter nå nr 2, og har stående Emmaljunga Edge Duo (07-mod) etter nr 1, og har en Brio Go som jeg uansett vil kjøpe bag til 8elsker den vogna). Tenkte egentlig å spare på Emmaljungaen for å bruke som bagvogn til babyen, men vurderer nå å selge den og satse på å bare bruke go-en.... Bor på sørvest-landet, hvor vi (vanligvis) ikke har store snømengder i løpet av en vinter.... dette året er et unntak fra den regelen, da.... Så jeg er i tvil om det er økonomisk dumt å spare på edgen for lenge, dersom jeg muligens kommer til å bruke go-en til det meste uansett... Kan jo fortsatt få ganske mye for en 07-modell i svart regner jeg med? Noen råd å komme med? Har også søskenvogn som skal brukes når nr 1 er hjemme fra barnehagen (hun er 22 mnd når babyen kommer).
Lykke X 4 Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg ville ikke solgt Edge duo, fordi jeg synes ikke go er en vogn som er optimal for alt, selv om dempingen er fin, synes jeg ikke den er god nok. Rister en god del når man kjører på temmelig humpete underlag. Dessuten synes jeg sportsdelen er litt i bratteste laget dersom babyen skulle mislike å ligge i bag fra 5 mnd. alder. Synes klassisk firhjuling er det som vil være mest komfortabelt for et nyfødt barn og de aller første mnd. Synes heller ikke bagen til go virker lun nok etter min smak i allefall.. Men skal du utelukkende se på det økonomiske vil det jo være mest fornuftig å selge emm.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Takk for svar. Vi har brukt Go fra jenta vår var 11 mnd, så jeg har jo ikke prøvd den på baby... Kanskje jeg skal ha tålmodighet og beholde begge likevel. Det jeg synes er dumt på Edgen er at bagen er så tung å ta med seg inn...F.eks. når en er på besøk hos noen og baby sover i vogna...da hadde en lett bag med bærehanker vært mye bedre... (Er ikke alle steder det egner seg å sette en vogn med baby igjen ute...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå