Gå til innhold

Mannen kjeder seg

Anbefalte innlegg

så da stikker han til mora eller tanta...

Jeg sier til han at det er mye og gjøre her hjemme om man kjeder seg, kansje ikkje det kjekkeste, men faktisk så må man av og til rydde, vaske, ta vasking av kjøleskap, komyr osv...

Men nei han gidder ikke.

Og slik om idag når vi ikke har noe penger, eller har jo penger til og gå og handle mat, men ikke til og begynne og busse rundt og gå og spise, sitte på cafe osv... så da må jeg sitte hjemme. (får ikke penger før i morgen)

Ja jeg kunne blitt med til tanta hans, men det ender alltid opp med at han sitter på kjøkkenet sammen med tanta og jeg må være i stua med jentungen for og passe at hun ikke får tak i småting til jentungen til tanta, og jeg legger ikke ansvaret over på en 5 åring, da sitter jeg på kjøkkene og er urolig og springer ørten ganger for og sjekke:S

BLÆH.....

Kjøkkene skulle vært ryddet igjen, jeg ryddet det igår og jeg gidder faktisk ikke rydde, det er han som har rotet fordi han lager seg mat midt på natta...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440750-mannen-kjeder-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke meningen å være frekk, men dere er kanskje unge? Han høres ihvertfall ganske umoden ut, og jeg tipper han lever som en tenårig i hjemmet deres..

Er ikke lett å forandre på en mann, eneste tipset jeg kan gi er å sette opp en ukesplan (ja, veldig kjedelig, men nyttig), hvor det står hva du og han har ansvaret for for hver dag..

Hvorfor kan han ikke være hjemme og prate med deg forresten? Er denne tanta så morsom?

HI her.

Han er veldig flink med jentungen, han kan fint ta henne med ut... han er 26 jeg er 20.

Men han synes husarbeid er kjedelig... og ja jeg nevner det mange ganger, og han kan sitte og planlegge at i morgen må vi få ryddet kjøkkene, og planlegger at han skal vaske kjøleskap og gulver mens jeg kan rydde kjøkkene, vi kan begynne på det men så etter 10 min så er det ut og ta en røyk og så etter på går han og setter seg på pcen og blir sittenes der 10 min før han fortsetter, så kan det gå 20 min så er det ny røyk og samme suppa igjen...

Jeg har tilogmed sagt til han at hviss han tar med snuppa ut så kan jeg rydde og vaske( 10 ganger lettere) jeg liker og ha det ryddigt og rent og jeg prøver og holde det ryddigt så det ikke hoper seg opp masse rot..

Jeg sier også til han at når han spiser etter jeg har lagt meg må han rydde vekk tallerken og slikt for jeg gidder ikke begynne og rydde etter han med engang jeg står opp fordi at snuppa ikke skal få tak i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...