ST02-10 Skrevet 7. mars 2010 #26 Del Skrevet 7. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) Nimela Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. Gravid86<3 SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) fruandersen: Bare tror det blir gutt.... iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 TROR D BLIR JENTE: MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) LilleToa <3 HåperSpirenBlir! Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* ABSOLUTT IKKE ANELSE: Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : gravid86<3: JENTE!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141548377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindaa87 Skrevet 7. mars 2010 #27 Del Skrevet 7. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) Nimela Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. Gravid86<3 SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) fruandersen: Bare tror det blir gutt.... iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) TROR D BLIR JENTE: MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) LilleToa <3 HåperSpirenBlir! Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* ABSOLUTT IKKE ANELSE: Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : gravid86<3: JENTE!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141548392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ST02-10 Skrevet 9. mars 2010 #28 Del Skrevet 9. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) Nimela Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. Gravid86<3 SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) fruandersen: Bare tror det blir gutt.... iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) TROR D BLIR JENTE: MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) LilleToa <3 HåperSpirenBlir! Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* ABSOLUTT IKKE ANELSE: Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : gravid86<3: JENTE!!! SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141560119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BYG Skrevet 9. mars 2010 #29 Del Skrevet 9. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) Nimela Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. Gravid86<3 SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) fruandersen: Bare tror det blir gutt.... iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) BYG - jeg har en følelse av gutt. Har ei jente før. UL: 30. mars TROR D BLIR JENTE: MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) LilleToa <3 HåperSpirenBlir! Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* ABSOLUTT IKKE ANELSE: Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : gravid86<3: JENTE!!! SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141561966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaen til 2+1 Skrevet 9. mars 2010 #30 Del Skrevet 9. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: - *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) - Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) - Nimela - Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) - Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. - Gravid86<3 - SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) - Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også - Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) - fruandersen: Bare tror det blir gutt.... - iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk - Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 - Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) - BYG - jeg har en følelse av gutt. Har ei jente før. UL: 30. mars TROR D BLIR JENTE: - MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) - Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) - LilleToa <3 HåperSpirenBlir! - Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) - mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) - Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) - pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! - SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* - williams mamma: tror det blir jente og håper på det. Sv.skap er helt anderledes an sist da jeg fikk gutt + at tiiiidli ultralyd viste anntydning til jente. Gleder meg til 22.03 =) ABSOLUTT IKKE ANELSE: - Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) - susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : - gravid86<3: JENTE!!! - SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141562069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ser@fin@ Skrevet 10. mars 2010 #31 Del Skrevet 10. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: - *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) - Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) - Nimela - Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) - Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. - Gravid86<3 - SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) - Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også - Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) - fruandersen: Bare tror det blir gutt.... - iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk - Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 - Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) - BYG - jeg har en følelse av gutt. Har ei jente før. UL: 30. mars TROR D BLIR JENTE: - MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) - Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) - LilleToa <3 HåperSpirenBlir! - Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) - mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) - Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) - pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! - SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* - williams mamma: tror det blir jente og håper på det. Sv.skap er helt anderledes an sist da jeg fikk gutt + at tiiiidli ultralyd viste anntydning til jente. Gleder meg til 22.03 =) ABSOLUTT IKKE ANELSE: - Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) - susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : - gravid86<3: JENTE!!! - SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) - Ser@fin@: Her blir det GUTT. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141565878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellirs ♂ '10 Skrevet 11. mars 2010 #32 Del Skrevet 11. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: - *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) - Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) - Nimela (Ul viste en søt liten gutt:)...) - Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) - Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. - Gravid86<3 - SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) - Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også - Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) - fruandersen: Bare tror det blir gutt.... - iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk - Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 - Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) - BYG - jeg har en følelse av gutt. Har ei jente før. UL: 30. mars TROR D BLIR JENTE: - MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) - Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) - LilleToa <3 HåperSpirenBlir! - Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) - mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) - Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) - pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! - SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* - williams mamma: tror det blir jente og håper på det. Sv.skap er helt anderledes an sist da jeg fikk gutt + at tiiiidli ultralyd viste anntydning til jente. Gleder meg til 22.03 =) ABSOLUTT IKKE ANELSE: - Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) - susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : - gravid86<3: JENTE!!! - SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) - Ser@fin@: Her blir det GUTT. ) - Nimela: Blir gutt, som jeg trodde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141569636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaFraTromsø Skrevet 11. mars 2010 #33 Del Skrevet 11. mars 2010 TROR D BLIR GUTT: - *lykkeli*gravid*mamma* (men håper litt på jente da vi har gutt fra før ) - Stor & liten løve:) (mange gutter i familien og vi har gutt fra før!) - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (men har drømt flere ganger at det er ei jente) - Nimela (Ul viste en søt liten gutt:)...) - Studentmor22 (men i følge ultralyd sa de kanskje jente..) - Liz - nesten bare gutter i begge våre familier så tror på gutt. - Gravid86<3 - SommerBris-Har en liten guttefølelse denne gangen, men det kan være fordi jeg har 2 jenter fra før. Men har et lite ønske om at det kan stemme da:) - Missgs: Har bare en magefølelse på det. Hadde det forrige gang også med jenta mi og det viste seg å stemme, så spent på å se om det gjør det denne gangen også - Susieq87(Har en følelse på at det er en gutt ) - fruandersen: Bare tror det blir gutt.... - iok (har drømt det også, men det viktigste er at barnet er frisk - Andrinesbaby: Har en følelse av gutt, men etter kinesiskekart- viser det jente. Veldig spennende på dette. Var på UL i dag kunne ikke se testilkler! Skal på ordinær UL om to uker<3 - Lindaa87: tipper på gutt siden jeg ikke har kastet opp under dette svangersskapet:) UL 25.mars:) - BYG - jeg har en følelse av gutt. Har ei jente før. UL: 30. mars TROR D BLIR JENTE: - MissVaiper (Har hatt den følelsen hele tiden) - Augustmirakel (Ultralyd om bare 3 uker, spent!) - LilleToa <3 HåperSpirenBlir! - Ser@fin@ - Alle sier det. Så nå tror jeg det. (har også drømt det) - mammaløve (har det på følelsen, men kanskje bare fordi det er så vanvittig mange jenter i familien?) - Lille prikk(eline) Har alltid trodd jeg ville få gutt først, men har ikke hatt guttefølelse i det hele tatt. Litt forvirra! Nesten alle andre har tippet jente, så begynner å tro det selv også.. (UL om en uke:) - pink_mommy2b: Tror det blir jente, men håper nesten på gutt for jeg klarer ikke finne jentenavn! Så mange fine å velge mellom! Guttenavn har jeg klart! - SMT83: Jeg tror det blir jente selv om absolutt ALLE jeg kjenenr mener det blir en gutt:) Ultralyd nå på tirsdag, *gleder seg* - williams mamma: tror det blir jente og håper på det. Sv.skap er helt anderledes an sist da jeg fikk gutt + at tiiiidli ultralyd viste anntydning til jente. Gleder meg til 22.03 =) ABSOLUTT IKKE ANELSE: - Trekløver?(har en av hver fra før,og kjenner ikke igjen noen ting!!) - susieq87 NOEN SOM VET KJØNN NÅ ALLEREDE? SÅ ER D BARE Å FYLLE INN :-) UL VISER : - gravid86<3: JENTE!!! - SMT83: Det viste JENTE!!! Akkurat det jeg følte:) - Ser@fin@: Her blir det GUTT. ) - Nimela: Blir gutt, som jeg trodde MammaFraTromsø: Her blir det gutt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141440746-tipp-kj%C3%B8nnet-blir-g%C3%B8y-%C3%A5-se-hvor-mange-som-stemmer/page/2/#findComment-141569736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå