Gå til innhold

tips til hva jeg kan gjøre med smokken under innsovninga?

Anbefalte innlegg

har ei jente på nesten 6 mnd som egentlig er en drøm å legge om kvelden, men hu må ha smokken for å sovne. (heller det enn tommelen syns jeg så sånn sett er jeg fornøyd) Nå i det siste har hun begynt å holde rundt smokken når hun nesten sover og da drar hun i den samtidig som hun suger hardere for å holde den i munnen. Det ender så klart med at hun napper ut smokken og våkner av "rykket". Har prøvd noen kvelder å få henne til å holde rundt foten på en bamse eller å legge koseklut mellom smokken og hånda, men hun klarer like vel å nappe den ut. Har dere andre tips? I går kveld hylte hun med smokken i hånda. I våken tilstand klarer hun fint å putte den tilbake i munnen, men er nok litt igjen før hu klarer det i halvsøvne.

Fortsetter under...

Feste den med strikk rundt ørene da? Eller... Det blir kanskje litt vondt når hun drar og slipper... Superlim?

Nei, desverre, ingen gode forslag =P La henne holde en annen smokk med hånda?

har prøvd det og... det fungerer til hu mister den andre for da tar hun jo tak i den i munnen igjen...

Har tenkt på superlim og gaffatape og strikk jeg også, men et eller annet sier meg at det kanskje ikke er en god ide :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...