Nivea30 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Vet ikke om det er øyebetennelse han har. Det var som sagt bare litt puss i øyevippene i morges, ellers bare renner det fra øyet. Det er ikke rødt eller hovent. Kan man sende i barnehage eller bør vi dra til legen med han?
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Man kan absolutt sende i barnehage da, men det er det ikke alle barnehager som har fått med seg.
rosa og en blå Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 he har jenta mi rød øyne men ingen puss eller tårer..
Nagilimia Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg hadde gjort det. Det varte lenge og ble litt i tvil et par dager, men har nå gått over og det uten antibiotika som jeg er særldeles varsom med å bruke. Hadde ikke gjort dette uten legens anbefalinger jeg fikk forrige gang. Han sa at det var veldig vanlig med puss i øya i forbindelse med forkjølelse og at det sikkert var mange barn som fikk antibiotika og egentlig kunne sluppet. Typisk tegn er evt om noen andre i barnehagen har hatt øyekatarr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå