Gå til innhold

Strekkmerker på puppene !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp fått noen..er i uke 32..de er enda ganske lyse.. noen som har erfaringer med dette? betyr dette at jeg kan regne med at det kommer fler? vil de noen gang forsvinne, eller kommer jeg til å ha strekkmerker på puppene for alltid nå? buhu.. :(

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk det jeg og, men ikke noe på magen.

De blir ikke borte, men svakere etterhvert.

Skrevet

Strekkmerker på brystene fikk jeg tidlig i graviditeten, om jeg ikke hadde det fra før pga litt vektoppgang. Fødte for 13 mnd siden og har fortsatt strekkmerker på de, ikke sånn veldig fremtredende, men de er da der. Ammer fortsatt litt, men brystene er mindre enn de var da jeg ammet fullt.

Velger man å bli gravid må man nok ta en del kroppslige forandringer på kjøpet. Sånn er det bare.

Puppene mine er langt fra sånn de var før jeg ble gravid, og de vil nok aldri bli som de var. Jeg har gått fra middels struttepupper til middels hengepupper. For meg er det ikke krise, gidder ikke gråte over "spilt melk". Jeg har fått kløft i det minste :-). Det er mannen min fornøyd med også, selv om han nok kunne tenke seg å tilbake mine gamle. Haha, han må nok bare leve i håpet.

Skrevet

Jeg fikk det litt tidlig i svangerskapet,og de er der ennå..Men de er lyse,og man legger ikke noe særlig merke til dem:-)(tror jeg)

Skrevet

Har hatt strekkmerker på puppene siden jeg var tenåring,jeg. De vokste jo plutselig så fort...Men har aldri brydd meg om det, og det er det aldri noen menn som har gjort heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...