Gå til innhold

Mildeste håndsåpe? ikke lano, ikke dove... Hvilken tørker ikke ut hendene?

Anbefalte innlegg

Har vasket de litt mer enn normalt for tiden og nå trenger jeg en ny som er MILD og som ikke tørker meg helt ut!

Har apotekene noe kanskje?

Dov er grusom, det samme med lano (som man skulle tro er mild), palmolive er også uttørrende... samme med First Price sin..

hmmm??

Fortsetter under...

Jeg har best erfaring med den hvite/blå serien i disse dager.

Er Nøytral den heter, eller Nuteral....nei aner ikke, men du vet sikkert hvem jeg mener.

Den tørker ut den også, men på langt nær like ille som de andre og da spesialt Palmolive.

Jeg sliter utrolig med tørre hender om vinteren og såpe gjør ting bare enda værre. Lano er drepen i hverfall! :P

Men jeg er mindre tørr om jeg bruker såpestykker i stedet for flytende såpe. Har nå et såpestykke som er kjøpt i London som er beregnet på gravide (ikke at jeg er gravid lengre, men var et stooort stykke som jeg kutter av passe biter av) :) Den har rosmarin i seg og er utrolig god. Om du går på bodyshop eller lignende får du nok tak i noe som ligner. :)

Ellers får du smøre deg med håndkrem etter hver håndvask :)

Anbefaler da den håndkremen med norgesflagget på som de selger på apoteket! Husker ikke hva den heter, men er vel ikke så mange med flagg på :P

Poenget med såpe er vel å løse opp disse lipid/fettforbindelse slik at det blir rent. Dermed må de nødvendigvis ødelegge hudens naturlige fettlag og virke uttørrende i samme slengen.

Har du prøvd neutral eller englamark (a med to tøddler over som selges på coop)? Prøv å finn en såpe som er parfymefri i hvertfall, og invester i en god håndkrem (gjerne på dispenserflaske) som du påfører etterpå.

Annonse

Jeg har kjøpt en ny håndsåpe som de nettopp har fått inn på Meny.. Er til tider veldig plaget med tørr hud, men denne er veldig bra altså :o)

Vaseline Intensive Care med Aloe Vera.. Grønn flaske..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...