Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 VI skal flytte mot Larvik, eventuelt Stavern, men er overhode ikke kjent der. Noen her som kan anbefale noen fine steder å lete etter hus??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Jeg kommer fra Larvik , men bor på vestlandet nå. Ville bodd i Stavern, på Nanset, Byskogen, Langestrand, Veldre eller Østre Halsen. Det er også fint på Gon og i Tjodalyng, men da litt lenger fra byen... Ville styrt unna Torstrand, Tagtvedt og Verningen
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Torstrand og Verningen er ikke så mye "værre" enn andre steder i Larvik... Men de har rimeligere priser enn f.eks bolig, Stavern , Nanset,Hovland osv som er er "dyrere" områder. Er selv født og oppvokst i Larvik, har levd der i over 30 år, på Torstrand har jeg bodd både som unge og som voksen og har trivdes som plomma i egget, jeg har bodd i Tjølling og trivdes godt der og. Stavern har en negativ side, det er totalt dødt vinterstid, så alt er ikke bare fryd og gammen i Stavern heller... Gon / Østre Halsen og Tjodalyng er ikke lenger fra byen enn Stavern heller. Det eneste stedet jeg bevist hadde styrt litt unna er boligfeltet Tagtvedt, jeg ville ikke bodd der da jeg føler det har litt "ghetto-preg", men moren min bor der, i den nyeste delen og hun trives veldig godt. Larvik er en trivelig by, de fleste områder er koselige steder å bo, baksiden jeg føler Larvik har er mye narko og det er selvsagt som alle andre steder værst i sentrum. Og i sentrum ville jeg aldri bodd, men det ville jeg ikke ha gjort i noen by heller :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 vi bodde i frankendalsveien... hadde det som plommen i egget!! bor i Bergen nå.. SAVNER LARVIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Mange fine steder i Larvik :-) Det kommer litt an på hva du er ute etter. Vil du bo litt landlig, så har Tjølling (Ula, Kjerringvik, Viksfjord, Hem) og Brunlanes ( Helgeroa, Nevlunghavn osv) mange fine steder. Vil du ha litt nærhet til byen, men ikke bo i byen så er Østre Halsen, Gon, Verningen osv fine steder. Ut ved kysten eller inn i landet? Leilighet eller enebolig? Kom med noen av de kriteriene som er viktige for dere, så er det lettere å tipse om et område som kan passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå