Patetica fåkksi Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Tellevisjån espanjåla klarer ikke helt å bestemme seg, nå står det at det er fjerde gang det snør, men for bare to timer siden var det sjuende gang. Det står ikke noe om "siden.." så der er jeg fremdeles like blank.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Fjerde gang det snør på to timer kanskje?
Patetica fåkksi Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2010 Mmm..tviler, det er Madrid det er snakk om.
Miss Foster Skrevet 16. februar 2010 #4 Skrevet 16. februar 2010 Kan ikke være før krigen ihvertfall... da jeg har opplevd snøfall minst 3 ganger.... og så gammal er jeg ikke enda....
Patetica fåkksi Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2010 Nei, du er en ungfole.
Miss Foster Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Jepp og nå er det ikke lenge igjen til ungfolen møter sin unghingst... tenker det blir en del ridning ja - jihaaaaaaaaaaaaaa Og nevner eller så mye som TENKER du det stygge ordet så blokkerer jeg deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå