Gå til innhold

pølser til babyen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere vanlige pølser til baby rundt året? tenkte på saltinnholdet å sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bruker jo det i barnets første bursdag, så det er vel ikke uvanlig. Vi har fått det i mange 1 årsdager i hvertfall.

Det er jo slik at de bør spise salt særlig første leveår. Kan jo gi moderate mengder da, og passe på å gi rikelig med vann etterpå for å slukke tørsten.

Skrevet

Ja. Eller, min liker ikke pølser da. Men fra ettårs alderen kan de spise hva som helst egentlig.

Skrevet

Jeg har prøvd ja - men min lille frøken synes ikke pølser er godt i det hele tatt.

Det er jo mye salt i pølser, men alt med måte tenker jeg. Så lenge man ikke spiser pølser til middag tre ganger i uken, er vel ikke det noe problem:)

Skrevet

Min fikk/får det hvertfall. Begynte så smått å gi han det fra 10 mnd alder faktisk. Han var ekstremt kresen og småspist. Og var det noe han såg ut til å like så fikk han det. Pølse var en av de tingene. For hans del var det ikke snakk om noen mengder, 1/4-1/2 grillpølse kanskje, sammen med potet og grønnsaker, så jeg såg ikkeproblemet ang saltinnholdet da. Små mengder tåler de en gang i blant. Men det var ikke noe han fikk hver dag, og det er det fortsatt ikke. Ikke er han så begeistret for det lenger heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...