Zitro Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 ... er ganske så syk, har vært sykehusinnlagt i 1 uke og er nå "ute på prøve" som dem kalte det... blir jeg antydning til dårligere igjen er det rett inn til innleggelse igjen. Går det rette veien kan jeg være tilbake på jobb om 1-2 uker... Men jeg flyr på veggene! Klarer ikke finne noe positivt med å gå hjemme, spiser alt jeg kommer over (bivirkning av kortisonbehandeling vistnok). Kommer til å gå opp 10 kg på ei uke er jeg sikker på... Hvordan får jeg dagene til å gå mest mulig smertefritt. Kan knapt bevege meg utendørs så det må begrense seg til inne aktiviteter...
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Liker du å lese bøker? Jeg ville krøpet opp i sofaen i kosepysj og med dyna. Lest så mange bøker jeg bare orket:) God bedring!!
lille sprelle Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Er selv langtidssykemeldt etter skade og jeg kjenner meg igjen. Man må prøve å finne de små gledene i livet, samtidig som man kanskje planlegger noe hyggelig å gjøre i fremtiden. Pass på å bevege deg litt og ikke bli stittende på stumpen om du ikke har fått beskjed om å gjøre akkurat det. Når det gjelder inntaket, så gjelder det å prøve å finne noen alternativer til å stappe i seg alt usunt. Et triks er å ha en pakke gulerøtter i nærheten. Knaske i vei!
Zitro Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 Minigulerøtter skal kjøpes inn omgående!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå