Hedda39 Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hei.. Nå er jeg helt fortvilet her,... begynt å blø på dag 13 i syklusen,.. hva i all verden kan dette være. Nå som vi skal i gang med ivf snart og syklusen min har da vært helt i orden frem til nå.....får jeg virkelig mensen igjen????Trodde jo jeg skulle ha el rundt disse tider,... Da vil det vel ta enda lenger tid før vi kommer i gang med forsøkene???? Er så fryktelig lei ,.. og litt bekymret kjenner jeg,.. Klem
Hedda39 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2010 blør ikke direkte men kommer lyserosa på papiret når jeg har tisset,..og føles litt sånn ubehagelig der nede,.....
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 hehe hei Aurora, jeg vil bare si kan det være at du har blitt gravid? jeg har hadd positive el tester fra dag 13 fra dag 15 bynte dette å skje meg, tok el tester hver dag, men de er ennda ikke blitt negative å det kommer rosa pitte litt av å til. i dag på 8 dag med positiv el-tester byttet jeg billige graviditets tester med CB PLUSS gravid test å den er svaaaaaak positiv er i så fall bare kansje på dag 7-8 dpo. kan du se litt på meg? 07.08.83 ellers så kan det jo være el-blødning da er du veeeeeldig fruktbar:)
Hedda39 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2010 fikk pos el test,.. er nok ikke gravid nei,..men el på vei:) men kommer vel ikke så langt likevel med mannen sine soldater,..men vi går og prøver likevel vi. skal se på deg i morgen jeg,...nå er jeg litt sliten kjenner jeg.... klem
Hedda39 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 er forresten på dag 12,.....tidlig el denne mnd da,....sex hver dag fremover nå,...
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 hehe jeg og kjente el denne mnd godt trodde jeg:) håper det orner seg fåre dere snart, vet hvordan det er å gå å vente å prøve å drit altså, vi prøvde 7 år med gutten å nå så blir det vist uten at vi prøver så hardt men har problemer med at de setter seg fast der å virker som jeg bestandi mister fra uke 7-9 trist. lykke til med prøvingen og husk så framt du har el-blødning så er jo du ekstra fruktbar. min mann har også dårlig kvalitet. han har 6% som er bra kvalitet på, men vi får det til vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå