Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal fly med en treåring og et spebarn inenlands i påskeferien. min mor mener at jeg må ha legitimasjon til ungene??? Har aldri hørt om før. Noen som vet om dette stemmer?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Det står at du må ha fødselsattest.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Vet ikke ang alle selskapene, men vi har brukt både Widerøe og Vilanden og har aldri behøvd noe som helst. Begge ungene (12 og 6 år) har også reiset alene, og de har ikke trengt leg da heller. Vi som sender og tar imot må ha leg derimot.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Jeg vet at man må ha det med når du reiser med norwegian. Vet ikke med sas. Hilsen første anonym
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal reise med Norwegian. Hvordan skaffer jeg legitimasjon til baby på 4 uker. (Hun blir to mnd når vi skal reise) Holder det med fødselsatest i norwegian? HI
Tøssa Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 jeg har reist flere ganger med min på 6 mnd og ikke trengt noe leg for ham, jeg har jobbet på SAS kundeservice og det var aldri snakk om at barn må ha noen for for ID. Det det KAN bli snakk om er hvis en unge er litt stor for aldren og en kanskje må bevise at ungen ikke har passert 2 år om de skal reise gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå