Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Etter snart to år på leting etter fast jobb, så har jeg endelig fått den! Det er atpåtil en bra jobb og godt betalt, en jobb jeg virkelig kan utvikle meg i. Kanskje det til og med er JOBBEN?! Det har vært utrolig trangt å komme inn på arbeidsmarkedet, og jeg har vært sint, frustrert, deprimert og helt mistet troen på at jeg igjen skal kunne få jobbe på dette feltet, men JAGGU! I tillegg fikk jeg beskjed om at vi har fått barnehageplass fra neste uke! Snakk om å gå i orden! Vi har ingen besteforeldre i nærheten, eller venner som kunne passet ham mens vi er på jobb, så det kunne blitt vanskelig å løse, men det ordnet seg jammen det også! Er det mulig???? Jeg har ingen tro på "det ordner seg for snille piker". De havner som regel sist i køen, men det har nå alikevel ordnet seg for meg :-D HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (eneste nå er jo at kvinnenevrosen min slår inn, siden jeg ikke har skrevet under på kontrakten ennå... :-P)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 :-) Skal tenke på deg, nå når alt går på tverke for meg..... Det ordner seg for snille piker :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Gratulerer!!! Inspirasjon for andre snille piker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå