Gå til innhold

DET HAR IKKE VÆRT NOEN DØDSULYKKE MED BIL PÅ VESTLANDET SISTE DØGN!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden hun varslet politiet om selvmordsfare, så kan det hende det ikke kommer i avisa. Sånn at de har tatt hensyn til familien. Så hun trenger ikke være forumstroll!

Synes at alvorlige tråder heller skal la tvilen komme til gode, enn at man hauser opp "forumstroll!"

Hvordan kan du vite det da?

er ikke alltid sånne ting kommer frem i media så fort... kanskje det blit litt dysset ned pga omstendighetene?

husker en lignende sak fra min hjembygd for noen år siden, der mannen drepte kone og barn og deretter kjørte seg ihjel på en øde strekning.

Det kom aldri i avisen annet enn ang begravelsen!

Nei, for det har jo du selvfølgelig tatt deg tid til å sjekke i alle avisene???

Kan godt hende at denne historien er oppspinn, men jeg velger heller å la tvilen komme til gode å støtte istedet for å risikere å trykke henne lenger ned slik som du gjør nå med slike innlegg..

Annonse

Jeg blir helt kvalm av hvordan dere behandler andre mennesker her inne,det kan vel kanskje menes at den eldste er seks år?Jeg har ikke barn i skolealder,men de begynner vel i SFO samtidig som de begynner i skolen?

Annonse

Det er da mange 6-åringer på sfo!

Hun mener nok at hun fikk tre barn på under 6 år, eldste kan jo fint ha fyllt 6 år høsten som gikk og likevel fikk hun 3 barn på under 6 år. Jeg er ikke så flink til å formulere meg selv bestandig, så dere kan sikkert finne feil om dere går innleggene mine nøye etter sømmene. Er ikke nødvendigvis slik at man lyver med hensikt likevel.

Hvordan vet du at det ikke har vært noen dødsulykker siste døgnet da, hvem fører statestikk over det? Hvem har du innsyn hos, politi, vegvesen?

å herre gud kvinnfolk! dette er noe av det verste innlegget jeg har kommet over!!!

har selv opplevd slik situasjon med broren min.. han tok livet sitt (tror vi) for to år siden, lot svigerinnen min og dems 2 barn være alene igjen.. hun ringte politiet og fortalte at han truet med selvmord.. han ble funnet død noen timer senere... tro meg, slikt holdes dempet! det står ikke store oppslag eller noe.. av og til holdes slike hendelser som internt hos politiet frem til dødsanonse.. så vær så snill.. VIS RESPEKT!

om det så skulle være tulle innlegg, så får det da være grenser! det gjør vondt å se at folk prater nedlatende om slik (om det er ekte).. skjærer i hjertet at noen faktisk kan gjøre slikt!

Dette er på grensa til ondskap fra din side. Skjerp deg.

Skru av datamaskinen, sett deg ned i en stol og tenk etter hvordan du tenker og er som menneske. Er det sånn du vil være?

Troll kan du selv være. Trollemor.

Det er helt umulig for oss og vite om det er oppspinn eller ikke med den dødsulykken, men uansett så ligger det noe tragisk bak det innlegget. Enten det nå sitter en stakkars enke der, eller det sitter en psykisk syk person som finner på noe sånt for å få oppmerksomhet så TRENGER denne personen litt omtanke og medfølelse. La henne få det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...