Gå til innhold

Skjønner ikke hvofor folk må reise på 10 dagers ferie uten ungen på 1 år, er det virkelig nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan klarer de som reiser det??? skjønner ikke. Jeg har selv tatt meg et par weekend turer med jente-gjengen, nå er snuppa snart 14 mnd. har gått heelt fint uten meg hjemme, bare hun og pappaen, men når BEGGE foreldrene må reise på ferie uten barn..så lenge..da grøsser det faktisk nedover ryggen min her.

(rekner med dette har vært oppe til diskusjon hundre ganger før, men jeg er ny her, og måtte egentlig bare, sorry!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri dratt på en tur uten lillemor som nå er 2,5. Og med en ny krabat som ventes rett rundt hjørnet blir det nok ingen tur de neste 2 heller. For det første har jeg ingen å reise med da, det gjør jo saken ganske grei, men jeg liker ikke å være langt borte fra jenta mi heller :)

Men jeg skjønner likevel at andre kan ha behov for å ta seg en tur :) Folk er forskjellige!

Skrevet

Du forstår ikke det, jeg forstår ikke hvordan noen vil prioritere å bruke hele helger av fritiden sin på venner og la mann og barn være igjen hjemme. For meg er det viktigere å ta vare på forholdet til mannen min enn til veninnene mine, for deg er det omvendt.

Akkurat som det har gått helt fint hjemme hos deg når du har vært borte har det gått helt fint når vi har vært borte. Da har ungene blitt passet av besteforeldre som de kjenner godt og elsker.

Skrevet

Ja, jeg ser den. jeg har venninne forhold som jeg liker å "pleie" også, og to helger uten mann og barn på 14 mnd er greit i mine øyner, men har full forståelse for de som ikke vil det heller! men skal jeg være helt ærlig, så er det da litt forskjell på å være borte fra fredagskvelden til søndagsformiddag, enn en uke til syden? hm neinei, merker vi er forskjellige her ja!

hi

Skrevet

Og hvor skriver jeg at vennene mine er viktigere enn mann og barn? tror du må lese om igjen altså..du tolker det visst sånn som du vil :)

hi

Skrevet

Haha, Jæ skjønner godt du reiser på weekend turer innimellom. Det er hærlig, men jammen æ det godt å komme hjæm også!!!!! hadde heller ikke reist til syden ei hel uke uten barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jæ og mannen koser oss hver kveld etter barna i seng, :))))

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange har så sterke meninger om hvordan andre velger å innrette seg.

Hva betyr det hvordan andre ferierer eller bruker helgene sine?

Jeg drar gjerne bort en helg i ny og ne, men ville ikke reist uten familien i 10 dager, men hva spiller det for noen rolle hva andre gjør? Det er vel ikke min sak? Eller hva spiller det for rolle hva andre mener om våre valg?

Skrevet

Antagelig fordi de har et veldig dårlig forhold og desperat prøver å holde liv i det ved å pleie kun hverandre litt slik at barnet skal slippe å bli skilsmissebarn...? Kan ikke kom på noen annen grunn til å ville være så lenge borte fra en 1 åring i hvertfall. Vet mange sier det er viktig å være kjærester og ha alenetid, men klarer man ikke være kjærester uten å reise bort sammen har man et alvorlig problem i forholdet etter min mening.

Skrevet

Jeg har sterke meninger om dette, og derfor må jeg da få lov å utrykke dem. i håp om at desse kanskje leser her, og tenker seg om før de reiser på så lang ferie uten barna.

Skrevet

Du vet, det er en del som ikke skal forandre livet sitt selv om de får barn.

Om det innebærer at ungen må ha barnevakt 7 uker i året, spiller ingen rolle. Folket skal feste og reise som før, livet skal ikke bli satt på vent selv om det kommer barn. Såpass må du jo skjønne;o)

Skrevet

Jeg kjenner ingen som reiser fra 1-åringen sin i 10 dager, men jeg er ikke så helt sikker på om de som eventuelt gjør det forandrer mening selv om de leser sjokkerte innlegg om det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...