Gå til innhold

Flere som håper TR ikke kommer i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå vært iherdige denne EL og håper virkelig ikke TR kommer den 26... Krysser det vi har av fingre og tær og lurer på om det er flere som håper på IKM i uke 8...

Lykke til alle sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper også den ikke skal komme. Har IKM 22 februar. Nå har jeg begynt å kjenne stikninger i rygg og hø side av magen, samt en intens hul sultfølelse. Noen symptomer du? Lykke til -til oss:)

Skrevet

Kom inn på skrevletråden for oss som har ikm uke 8. Vi er noen hyggelige jenter der inne :)

Skrevet

Hei,,

jeg har mensliknende smerter/murringer i høyre side, sulten hele tiden...eller lite jeg merker. Hvor lang syklus har du og når var siste men og EL?

Koselig hvis vi kunne fulgt hverandre på 1 tri...

Masse lykke til

Skrevet

Kom inn på skrevletråden for oss som har ikm uke 8. Vi er noen hyggelige jenter der inne :)

Skrevet

ja det håpe eg at ikkje den hu komme.

Skrevet

Jeg har IKM 22. februar hvis syklusen min forsatt er 32 dager som for 6 år siden:-) Men sist mensturasjon var p pille mensturasjon, har stått på dem i 3 år nå, så vet ikke helt om syklusen går seg til så fort da. Blir spennende å se, håper jeg får mens da, for da kan vi kanskje begynne prøvingen neste mnd og håpe på et 2011 barn:-) Hvis ikke mannen min er like sliten den perioden da....Krysser fingrene for det, det hadde vært helt fantastisk!!!

Skrevet

Nå har jeg joinet dere på tråden:)

Skrevet

Jeg hadde EL 6-7 februar og IKM 22 februar. Var akkurat 3 uker i går, og helgen begynte de stikningene... Det har vært intenst på jobb i dag og sultfølelsen vil ikke gi seg. Har ikke brukt å ha det slikt mellom EL og mens tidligere. Blir spennende dette. Har joinet tråden for de med IKM i uke 8.

masse lykke til tilbake:)

Skrevet

ja og syklusen min er på 28 dager:)

Skrevet

eg har ikm 26 februar, og hadde el i går,blitt litt lite kos i d siste han er litt sliten for tiden sist vi hadde var onsdag

Skrevet

Har ikm 22.02 og håper virkelig at tanta holder seg langt vekk! Hadde vært deilig om jeg slapp den pga lykkelige omstendigheter i 9 - 18 mnd fremover ;-))

Skrevet

Eg og har ikm 22 feb. Er så spent! Prøve å tenke på andre ting men det er jo veldig lett :P

Skrevet

Nei det er ikke lett å tenke på noe annet, men det er vel det vi burde... Ønsker dere alle lykke til i alle fall....

Skrevet

om eg har sjangs å bli gravid selv om eg hadde eggløsning i går og siste samleie var onsdag og om vi har det nå i disse dager?

Skrevet

Jeg joiner meg her jeg...har ikm den 24, så det blir spennende. Trodde jeg var gravid forrige mnd, men så dukket tanten opp på ikm dagen.

Fikk mange symptomer - men ikke gravid altså!

Nå føler jeg ikke at det er noe på gang, så da får vi bare vente å se!

Skrevet

Er veldig glad vi skal på fjellet i helgen, så kanskje jeg får noe annet å tenke på... Men jeg vet jeg kommer til å ta en test på mandag det vet jeg... HIHIHIHI

Skrevet

Ja da fikk jeg meg en overraskelse i dag etter jobb! Skulle bare på do og i truden var det litt brunt blod. Venter mens på mandag så dette var ikke kjekt! Er sikkert TR som kommer.... Ellers har jeg hatt skikkelig med hodepine i går kveld og i dag. Paracett 1 gram (har sjelden hodepine og tar like sjelden paracet) hjalp ikke.... Nå er det bare å vente å se hva som skjer.

Hvordan har dere andre det?

Skrevet

eg lure på en ting, nå er det en uke siden siste samleie, og eg trur eg hadde el på søndag

kan eg ha blitt befruktet for det?

har tatt bidronninggele og b-vitaminer

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ..... det murrer vanvittig i den ene eggstokken.. Er i dag 4dpo, spent som en fiolinstreng på om vi har en liten spire som prøver å bite seg fast inni der... Tror jeg har vært på do å tisset ca 20 ganger i dag og det er IKKE normalt... Det kan jo ikke vær innbildning eller?

Ikke kvalm og ikke vondt i puppene. Heller ikke noe blod av noe slag på papiret.... Blir snart smårar og kommer til å begynne å teste tidlig, jeg har ikke tålmodighet til å vente på IKM....

Noen fler som har det sånn?

Skrevet

Jeg har også IKM i uke 8, litt usikker på når, da jeg er usikker på hvor lang syklus jeg har, men passet på at det var hyppig sengekos i EL perioden.. Nesten så det ble litt jobb ut av det ;)

Sist mnd fikk jeg TR den 23 jan, så neste uke får jeg et svar om det er positivt eller negativt.. Har endel mensmurringer, men prøver å ikke legge så mye i det.. Litt "bobling" kjenner jeg og, men jeg kjenner kanskje litt godt etter om dagen :) Tok en test forrige lørdag, selv om jeg visste at det ville være for tidlig så måtte jeg bare gjøre det.. :o)

Håper det klaffer for oss alle!!

Lykke til jenter!

Skrevet

eg fikk plutseig sånn skjokolade sug i dag og i går

hmm

Skrevet

noen som har noe forklaring på dette

eg har været veldig løyen i magen akkuratt så vondt i flere dager nå, men ikkje hverdag men gaske ofte.

hmmm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...