Zitro Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 han bruker store nå, men jeg må kjøpe mer. Bør jeg gå over til små for å utforde han litt? Han sier selv han vil ha dem store... Hva bruker dere? Sønnen min kan godt sitte 2-3 timer med dette uten hjelp fra oss... bare perler på en firkant og lager mønster. Vil sjelden stryke dem og heller dem bare ut og starter på nytt...
It's all about me Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Små synes jeg. Det bruker iallfall min som ikke er 4 engang lett. Vurdere å kjøpe store til lillejenta på 1.5 men stort eldre enn det hadde jeg gått for små.
Espoir Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Små. Min gutt på 5 elsker å perle, og har brukt små lenge.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Små. Jobber i bhg, og det er bare de på små-avd. som bruker maxi-perler. De store får selvsagt låne hvis de vil, men i hovedsak bruker de små.
melkekua™ Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Små selvsagt ;o) han trenger nye utfordringer....han liker de store perlene fordi han vet at det mestrer han.
Zitro Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2010 Små det blir :-) Bare så redd han skal bli skuffa over å ikke takle det så bra lenger... jeg får vel bare perle ivei jeg også så får vi det nok gøy sammens :-)
Nurse80 Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Vi hadde store når han var 2-3 år. Han begynte med små når han nesten var 4 år. Han perler veldig raskt med små perler nå, 4,5 år. Og til morsdagen perlet han et hjerte, med mønster i gult og hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå