Brunost Skrevet 15. februar 2010 #1 Skrevet 15. februar 2010 Hvilke retter passer til dette? og ikke minst? er de varme eller kalde? Vet lite om dette emnet som dere skjønner.
Gjest ->>- Skrevet 15. februar 2010 #2 Skrevet 15. februar 2010 Tapas kan være nesten hva som helst, bare det er fingermat. Varmt eller kaldt. Varierer jo veldig hva som passer etter hvor gamle barna er. Til de aller yngste kan man gjøre ting som å smøre på loffskiver med pålegg og trykke ut figurer med kakeform, til de litt større er forskjellige varianter av mat på spyd gjerne suksess (ikke en bra ide om man har bursdagsselskap med mange gutter på tre år og mye ballonger, forresten).
yasmina Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Alt kan ve; brukes, men smaa poelser, kjoettboller, minipizzaer, tannpirker spyd med tykk salami og en bit ost,melon og skinke, kalde lammekoteletter,smaa kjoettspyd eller evt kylling og noe godt broed. Mine liker baguette og focacciabroed.Smaa skaaler med agurk, guleroetter,paprika ol. gjerne med dip. Lykke til.
erteposen + 4 Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 I barnehagen hadde de kjøttboller, rosa saus (ketchup og majones evnt. rømme tenker jeg), kyllingbiter på spyd, peanutsaus, guacomole, teskjefiskeboller med tannstikke, cherrytomater, fruktbiter med fruktyoghurtdip. Det meste var varmt, med unntak av frukt.
Brunost Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Takk for mange gode tips Skal prøve dette ut i snuppas bursdag, hun blir 5 snart, og jeg er litt lei av det vanlige, pølser, pannekaker, pizzasnurrer etc.
Lillesnuppis Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Coctail pølser med aurkbiter festet på en tannpirker Norwegia i biter med cherry tomater på tannpirker Overvinge kylling Lompe med snøfrisk Grønnsaker i biter
solita 06 Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Ovnsbakte potetbåter med tzaziki e.l dipp- i tillegg til alle de andre gode tipsene du har fått. Spansk tortilla (omelett) er og populært hos barn, stek potet- og løkskiver møre i olivenolje, bland med pisket egg, salt og pepper, hell tilbake i stekepanna og stek på begge sider. Skjær i små snipper. Hjemmelagde kyllingkjøttboller, små kyllingspyd, oliven, gulrot/agurkstaver og cherrytomater går også alltid unna. Nam! :-)
solita 06 Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Kom på en til! Quesedillas- Lag taco kjøtt med litt mindre kryddermix enn vanlig, du kan eventuellt ha i litt paprika eller bønner hvis barna liker det. Legg litt av blandingen på tortillalefser, strø over mais og ost, brett sammen. Stek i panne og skjær i snipper. Gutten min elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå